لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر سه نسخه آیفون 8 به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود

هر سه نسخه آیفون 8 به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود

آیفون 8 :

شایعات آیفون 8 تمامی ندارد؛ می‌دانید که سال آینده، دهمین سالگرد عرضه اولین آیفون است و به نظر ما، این فرصت خوبی برای اپل است تا از بهترین و متفاوت ترین آیفون‌های خود پرده بردارد. حال Ming-Chi Kuo، یکی از تحلیلگران مسائل اپل که سابقه درخشانی دارد، می‌گوید که تمامی مدل‌های آیفون 8 به دوربین دوگانه و لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند شد.   به جرئت می‌توان گفت که اکثر اطلاعاتی که Ming-Chi Kuo در اختیار ما قرار داده است، درست از آب درآمده اند و احتمالا این مورد نیز صحت دارد.

دوربین های دوگانه آیفون 8 :

دوربین‌های دوگانه در محصولات اپل برای اولین بار در آیفون 7 پلاس مشاهده شد که آیفون 7 با صفحه نمایش 4.7 اینچی فاقد آن بود. حال براساس گزارش این تحلیلگر، آیفون‌های جدید اپل از لنزهای دوگانه برخوردار خواهند بود؛ شاید این مورد چندان جدید نباشد اما جالب است بدانید که در مدل‌های جدید، هردو لنز دوربین به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد که میزان لرزش در زوم بیشتر را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد. براساس شایعات قبلی، آیفون 8 در نسخه‌ای با ابعاد 5.2 اینچی و نمایشگر AMOLED عرضه خواهد شد که در کنار نسخه‌ 5.5 و 4.7 اینچی با نمایشگر LCD قرار خواهد گرفت. Ming-Chi Kuo در نهایت افزوده که دو مدل 5.2 و 5.5 اینچی به دوربین دوگانه مجهز می‌شوند، اما مدل 4.7 اینچی فاقد این ویژگی جذاب خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373