لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو از تولید آیفون میگوید

جانی آیو از تولید آیفون میگوید
دنیا را بدون آیفون‌ها تصور کنید؛ احتمالا امروز این فناوری بسیار نوپاتر از چیزی بود که امروز می‌بینیم. جانی ایو، طراح مشهور محصولات اپل درطی مصاحبه اخیر خود با یکی از منابع خبری گفته است که در زمان توسعه آیفون، ممکن بود که این پروژه اصلا به وقوع نپیوندد و به زمان‌های بعدی موکول شود.  جانی ایو می‌گوید که توسعه آیفون در چند قسمت مختلف درحال شکل گرفتن بود و ما وظیفه داشتیم که مشکلات این محصول را بررسی کنیم، اما گاها به این موضوع برمیخوردیم که این مشکل‌های اجتناب ناپذیر، قابل حل شدن نیستند.
او می‌‎افزاید که آیفون‌های اپل در زندگی بسیاری از مردم نفوذ داشته است، اما ایده اصلی و ابتدایی آیفون به نوعی صدمه دیده و غیر کامل بود. در حقیقت وظیفه اپل این است که سخت افزار و نرم افزار را باهم تولید کند تا بتواند یک تجربه ناب را ایجاد کند؛ این دقیقا دلیل وقت گذاشتن زیاد اپل بر روی محصولاتش است.  جالب است بدانید که این تنها ایده ناکامل اپل در ابتدا نبوده است، بلکه ایده‌های زیادی نیز وجود دارند که هنوز در حد نمونه‌های اولیه هستند و فعلا به کنار گذاشته‌ اند یا هنوز کاملا توسعه داده نشده اند. جانی ایو می‌گوید که آن‌ها، یک سری از ایده‌ها را کنار می‌گذارند و به سر موقع، دوباره به توسعه آن بپردازند. درحقیقت اپل این نیست که بداند آن محصول در مسیر درستی است، بلکه می‌خواهند بدانند که آن محصول، چه زمانی در مسیر درست قرار خواهد گرفت. همانطور که پیش از این گفتیم، اپل درپی ساخت محصول جدید نیست، بلکه درپی حرکت دادن فناوری به سمت جلو است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373