لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هندزفری های بی سیم اپل در دسامبر وارد بازار میشوند

هندزفری های بی سیم اپل در دسامبر وارد بازار میشوند
یکی از محصولات جنجالی که اپل درطی مراسم ماه سپتامبر رونمایی کرد، ایرپاد‌ها بودند. ایرپاد‌های اپل درحقیقت محصولاتی هستند که قرار است شروع کننده فناوری‌های بیسیم درمحصولات اپل باشند؛ اما بنابر دلایلی نامشخص، عرضه این محصولات به تعویق افتاد. حال براساس گزارش جدید، ایرپادها مجددا در ماه دسامبر راهی بازار خواهند شد.
 
apple-airpods-2016-048.jpg
 
همانطور که گفتیم، ایرپاد اپل درکنار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی شد که در واقع، محصولی برای گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس، صحبت کردن با سیری بدون هرگونه اتصالات سیمی بود. دیگر همه می‌دانیم که اپل در آیفون‌های جدید خود، جک 3.5 میلی متری هدفون را حذف کرده است؛ برای همین، این شرکت ایرپادها را به عنوان بهترین راه حل برای گوش دادن به موسیقی در این شرایط معرفی می‌کند. در زمان رونمایی رسمی این محصول، اپل اعلام کرد که ایرپادهای این شرکت از ماه اکتبر روانه بازار می‌شوند اما اپل چند هفته قبل از عرضه این محصول اعلام کرد که تاریخ عرضه ایرپادها فعلا مشخص نیست.
در این میان، گزارش جدیدی منتشر شده که در آن گفته شده است که اپل، ایرپادهای خود را در ماه دسامبر عرضه می‌کند. شاید دلیل این تعویق در عرضه به دلیل مشکلات فنی این محصول بوده باشد و شاید هم اپل می‌خواهد که عرضه این محصول را نزدیک به تعطیلات سال جدید میلادی موکول کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420