لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 باعث سوختگی دست یک فرد شد

آیفون 7 باعث سوختگی دست یک فرد شد

آتش سوزی آیفون 7 اپل :

به جرئت می‌توان گفت که مشکلات مربوط به انفجار و گرمای بیش از حد تلفن‌های هوشمند درطی سال 2016 تقریبا برای برخی عادی شده است! با رخ دادن فاجعه گلکسی نوت 7، شرکت‌های مختلف نیز به این مورد توجه بیشتری کردند تا به مشکلی برنخورند. حال یک منبع ادعا کرده است که یک آیفون 7، باعث ایجاد سوختگی روی دست یک زن باردار شده است.
خانم Tan Pelae گفته است که او شب گذشته درحال استریم کردن ویدئو با آیفون 7 خود بوده است که به نظر به شارژر نیز متصل شده بود. او می‌گوید که درحین تماشای محتوا، خوابش برده و صبح روز بعد متوجه شده است که دست او به دلیل گرمای زیاد آیفون 7 سوخته است!
 
 
Screen_Shot_2016-11-15_at_3.47.39_PM.png
 
 
خوشبختانه آسیب جدی به این خانم و کودکش وارد نشده است اما در هر صورت، این موضوع کمی عجیب به نظر می‌آمد. او این آیفون را به یکی از اپل استورهای نزدیک خود برده و کارکنان این شرکت، محصول را برای بررسی و آزمایش به کوپرتینو ارسال کرده اند. بعد از آن، اپل به وی یک آیفون 7 جدید داده است اما خانم Tan Pelaez این آیفون را قبول نکرده است و گفته که دیگر به این محصولات اعتمادی ندارد، حتی با وجود اینکه او تمامی مدل‌های آیفون را داشته است.
با وجود رخ دادن مشکلات شدید گلکسی نوت 7، این احتمال همچنان وجود دارد که این خبر ساختگی باشد، ولی درکل وظیفه ما این است که این مطلب را برای شما عزیزان پوشش دهیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420