لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

همچنان مهاجرت از اندروید به سمت آی او اس میباشد

همچنان مهاجرت از اندروید به سمت آی او اس میباشد

مهاجرت از اندروید به آی او اس :

سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید، تقریبا تنها رقبای بازار تلفن‌های هوشمند هستند و به لطف نوآوری و محصولات شرکت‌های مختلف، همیشه رقابت تنگاتنگی میان این دو در جریان بوده است. یکی از مواردی که بسیاری به آن توجه دارند، میزان مهاجرت کاربران از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر است. حال به نظر می‌رسد که کاربران بیشتر از هر زمان دیگری درحال جابجایی از اندروید به iOS هستند. در ادامه با Apple NIC همراه شوید.
در سه ماهه آخر سال 2016 هستیم و تیم کوک رسما اعلام کرده که طبق آمار اخیر، جابجایی از سیستم عامل اندروید به iOS به اوج خود رسیده است. او می‌گوید که آیفون، وفادارترین و راضی ترین کاربران را در میان تمامی کاربران تلفن‌های هوشمند دارد و براساس آمار به دست آمده تا به امروز، کاربران بیشتر از هر زمان دیگری درحال مهاجرت به iOS هستند. او همچنین در ادامه گفته است که کاربران، تجربه کاربری لذت بخشی را با آیفون و سایر محصولات این شرکت به دست می‌آورند که خود نکته ای مهم است.
از نظر منبع، اگر یک کاربری که بیشتر به دنبال استفاده‌هایی مانند چت و مرورگری وب و سایر موارد باشد به یک فروشگاه برود و بخواهد تلفن هوشمندی تهیه کند، به احتمال زیاد با یک تلفن هوشمند اندرویدی از آن فروشگاه خارج خواهد شد؛ اما اگر کاربرانی که درباره تلفن هوشمندشان بیشتر تحقیق می‌کنند و به دنبال محصولی مدرن تر هستند، احتمالا یک آیفون را خریداری می‌کنند. درکل این بسته به انتخاب کاربران است اما تحقیقات نشان می‌دهد که اگر کاربر به دنبال انجام کارهای خود باشد، اندروید و اگر به دنبال تجربه‌ای بهتر باشد، iOS را انتخاب خواهد کرد.
تیم کوک در اینجا به نکته جالبی اشاره کرده است. وی می‌گوید که آن‌ها انتظار ندارند که آیفون، اولین انتخاب کاربران باشد، بلکه می‌خواهند که این محصول، انتخاب دوم یا سوم آن‌ها باشد. دلیلش این است که اپل می‌خواهد به آرامی، کاربران مختلف را به سوی خود کاملا جذب کند نه صرفا برای اینکه وارد این چرخه بشوند و از آن خارج شوند. درکل این وضعیت کنونی است و باید دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ولی درحال حاضر، این یک خبر خوب برای اپل و اکوسیستم این شرکت است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373