لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رقابت بین آیفون ۷ پلاس و گوگل پیکسل XL | بررسی تخصصی

رقابت بین آیفون ۷ پلاس و گوگل پیکسل XL | بررسی تخصصی

مقایسه آیفون ۷ پلاس و گوگل پیکسل XL :

رقابت بین تلفن‌های هوشمند در طی سال‌های اخیر به اوج خود رسیده است؛ هرساله محصولاتی تازه به بازار وارد می‌شود که محصولات دیگر را به چالش می‌کشند. یکی از مستقیم ترین رقابت‌های سال 2016 مربوط به تلفن‌ هوشمند آیفون 7 پلاس و گوگل پیکسل XL است. در ادامه می‌خواهیم که به مقایسه این دو بپردازیم. در ادامه با ما همراه شوید.
 
اجازه دهید با مشخصات این دو شروع کنیم و آن ها را با یک دیگر مقایسه کنیم. آیفون 7 پلاس از یک بدنه کاملا فلزی با ضخامت کم و پنل شیشه‌ای در جلو برخوردار است که برای اولین بار به بدنه‌ای ضد آب مجهز شده است و در کل یک طراحی آشنا در محصولات اپل به شمار می‌رود.
 
apple-iphone-7-1_copy.jpg
 
 
پیکسل XL نیز از یک بدنه فلزی برخوردار است، با این تفاوت که بخش بزرگی از لبه بالایی دستگاه‌ را یک پنل شیشه‌ای دربر می‌گیرد که جایگاه لنز دوربین و سنسور اثر انگشت و البته آنتن‌های دستگاه است. قسمت جلوی دستگاه نیز کاملا ساده است. مزیت پیکسل XL آن است که در آن خبری از لنز بیرون زده نیست، اما حاشیه زیاد بدون مقصود و نداشتن لنز دوگانه دوربین را نیز مد نظر داشته باشید.
 
google-pixel-xl-4.jpg
 
آیفون 7 پلاس و پیکسل XL هردو از صفحه‌ نمایش‌های 5.5 اینچی برخوردار هستند؛ البته رزولوشن آیفون 7 پلاس معادل 1920 در 1080 بوده و رزولوشن پیکسل XL برابر 2560 در 1440 می‌باشد که جزئیات بیشتری را در صفحه نمایش نشان می‌دهد. پیکسل XL از پنل امولد برخوردار است که رنگ مشکی عمیق و رنگ‌های باطراوت را تولید می‌کند. آیفون 7 پلاس از پنل IPS استفاده می‌کند که یکی از بهترین پنل‌های IPS در بازار است. از لحاظ عمق رنگ مشکی، پیکسل عملکرد بهتری دارد، اما در زمینه روشنایی صفحه، این آیفون 7 پلاس است که بهتر عمل می‌کند.
 
هردو تلفن هوشمند ما فوق العاده قدرتمند هستند و می‌توانند کارهای روزمره را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. آیفون7 پلاس از پردازنده A10 Fusion بهره می‌برد که یک پردازنده چهار هسته‌ای ساخت اپل بوده و توسط سه گیگابایت حافظه رم، سنگین ترین وظایف را مدیریت می‌کند. پیکسل XL با پردازنده اسنپدراگون 821 و چهار گیگابایت حافظه رم نیز عملکرد سریعی دارد، اما درکل این آیفون است که سریع ترین پردازنده موجود در یک تلفن هوشمند را دارد.

دوربین جایی است که هردو تلفن هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

  • آیفون 7 پلاس از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز دوگانه، لرزشگیر اپتیکال و گشودگی لنز f/1.8 بهره می‌برد که قادر به ضبط تصاویر و ویدئوهایی عالی است. به کمک لنز دوگانه، شما می‌توانید بر روی سوژه مورد نظر تا دو برابر زوم اپتیکال و تا 10 برابر زوم نرم افزاری داشته باشید. امکان گرفتن عکس‌های پرتره نیز وجود دارد که برای یک تلفن هوشمند عالی به نظر می‌رسد.
  • پیکسل XL از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر الکتریکی، گشودگی f/2.0 و سنسوری با ابعاد بزرگ استفاده می‌کند. تصاویر و ویدئوهای گرفته شده با این محصول واقعا عالیست و می‌توان گفت که می‌تواند با آیفون رقابت سرسختی داشته باشد. برای عاشقان سلفی، اپل در آیفون 7 پلاس از دوربین 7 مگاپیکسلی و گوگل در پیکسل XL از دوربینی 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است.
 

نرم افزار؛

این بخشی است که این دو کاملا از هم متفاوت هستند. آیفون 7 پلاس از سیستم عامل iOS برخوردار است که یک سیستم عامل سریع و سبک و راحت برای استفاده است که سال‌ها توسط اپل پشتیبانی خواهد شد. گوگل نیز از اندروید خالص استفاده می‌کند که از رابط کاربری Pixel استفاده می‌کند. این سیستم عامل به کمک این رابط کاربری، یک تجربه ناب اندرویدی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. حال اجازه دهید که سخن کوتاه کنیم و به سراغ این مقایسه ویدئویی برویم.
 
{media id=1000,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420