لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 8 در سال 2017 به بازار خواهد آمد

آیفون 8 در سال 2017 به بازار خواهد آمد

آیفون 8 اپل :

با وجود اینکه آیفون 7 حدود یک ماه است که روانه بازار شده، شایعات پیرامون نسل بعدی تلفن هوشمند اپل یعنی آیفون 8 هم اکنون در فضای گسترده وب منتشر شده است.
احتمالا می‌دانید که سال 2017، دهمین سالگرد رونمایی از اولین آیفون است و از آنجایی که این رخداد مهمی برای اپل است، انتظار می‌رود که این شرکت، آیفون بعدی را با تغییراتی فوق العاده مهم روانه بازار کنند. یکی از ویژگی‌هایی که گفته شده در آیفون 8 استفاده می‌شود، شارژ بیسیم است. مسلما شارژ بیسیم تا به امروز در محصولات بسیار زیادی استفاده شده است اما براساس گزارش یک منبع، شارژ بیسیم آیفون نسبت به تمام شارژهای بیسیم که تا به امروز دیده بودید متفاوت خواهد بود. در ادامه با Apple NIC همراه شوید.  
طبق سنتی که تا به امروز دنبال شده است، شما باید دستگاه خود را بر روی یک شارژر قرار دهید تا دستگاه شما به صورت خودکار شروع به شارژ شدن کند، اما به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد به شیوه‌ دیگری، این ویژگی را برای آیفون‌های خود ارائه دهد.
گفته شده است که آیفون 8 از ماژولی برخوردار خواهد بود که به کمک شارژر بیسیم خود می‌تواند از فاصله 4.5 متری شارژ شود! اگر این موضوع صحت داشته باشد، می‌توان به جرئت گفت که این بهترین سیستم شارژ بیسیمی است که تا بحال دیده‌ایم. لازم است اشاره کنیم که هیچ یک از این موارد تابحال تایید نشده اند، اما این پتانسیل وجود دارد که آیفون 8 به شارژ بیسیم مجهز شود. اگر یادتان باشد، اپل از زمان رونمایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، به این موضوع اشاره داشته که آینده متعلق به فناوری‌های بیسیم است و ایرپادهای اپل نیز مهری تایید برای این موضوع اند. همچنین شایعه شده که اپل از بدنه شیشه‌ای و سرامیکی در آیفون بعدی استفاده کرده تا بتواند از این فناوری استفاده کند.
بد نیست اشاره کنیم که شارژ بیسیم در تلفن‌های هوشمند فلزی امکان پذیر نیست. اکر این دو مورد را کنار هم بگذاریم، می‌بینیم که واقعا احتمال دیدن چنین فناوری در آیفون 8 وجود دارد؛ اما بازهم بهتر است صبر کنیم تا ببینیم که این موضوع صحت خواهد داشت یا خیر.
خیلی از کاربران نگران این موضوع هستند که اگر آیفون 8 با این امکانات وارد بازار شود با قیمت زیادی روبرو خواهد شد . اما باید به این نکته اشاره کنیم که اپل قراری مبنی بر گران کردن محصولات جدیدش ندارد و احتمالا آیفون 8 هم با قیمت 649 دلار شروع خواهد شد . امیدواریم در تولد ۱۰ سالگی اپل شاهد این تکنولوژی بی نظیر باشیم . /

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420