لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وقتی که آیفون و یا آیپد شارژ نمیشود ، چه باید کرد ؟

وقتی که آیفون و یا آیپد شارژ نمیشود ، چه باید کرد ؟

چگونه آیفون و یا آیپد خاموش را روشن کنیم ؟

این یک واقعیت است که نیاز ما به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایمان فوق العاده زیاد است؛ تقریبا هر روز صبح با این دستگاه‌ها از خواب بیدار شده و هرشب در کنار آن‌ها به خواب می‌رویم! مسلما این همه استفاده مصرف باتری بیشتری هم به همراه دارد که باعث می‌شود کاربران هرشب دستگاه‌های خودشان را شارژ کنند. اما اگر آیفون یا آیپد شما شارژ نشد چه باید کرد؟ در این آموزش قصد داریم روش‌هایی برای رفع این مشکل ارائه دهیم. در ادامه با Apple NIC همراه شوید.  

1.  ریست کردن اجباری :

اگر آیپد یا آیفون شما شارژ نشد، این یکی از سریع ترین و راحت ترین روش‌ها برای حل مشکل شماست. احتمالا شنیده‌اید که می‌گویند ریست، حلال مشکلات است و حالا این مورد برای اینجا هم صدق می‌کند. حال برای ریست کردن دستگاه خود باید چکار کنیم؟ کافیست مراحل زیر را طی کنید :
1.  دکمه پاور آیفون یا آیپد خود را نگه دارید. این دکمه در آیفون‌های 4 اینچی اپل در بالا و در آیفون‌های بزرگتر این شرکت در لبه راستی دستگاه قرار دارد. در آیپد‌ها هم این دکمه در لبه بالای دستگاه قرار دارد.
2.  درحالی که دکمه پاور دستگاه خود را نگه داشته اید، دکمه هوم را نیز فشار دهید. از آنجایی که آیفون‌ 7 و آیفون 7 پلاس، دکمه هوم فیزیکی ندارند، باید بجای دکمه هوم، دکمه صدای کم را فشار دهید.
3.  تا زمانی که صفحه نمایش سیاه نشده است، این دکمه ها را نگه دارید. سپس لوگوی اپل بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود و سپس دستگاه شما آماده کار خواهد بود.  
 
وقتی که آیفون و یا آیپد شارژ نمیشود ، چه باید کرد
 

2.  تعویض منبع برق :

شاید جالب باشد بدانید که گاهی اوقات،  منبع برق دستگاه شما را عملا شارژ نمی‌کنند! این موضوع زمانی قوت می‌گیرد که شما دستگاه خود را به لپتاپ یا منبع برقی وصل کنید که تا پیش از این به آن دستگاه متصل نکرده بودید. برای همین، مطمئن شوید که آیفون و یا آیپد خود را به منبع دیگری متصل کنید. اگر دستگاه شما شروع به شارژ شدن کرد که دیگر راحت باشید! اما اگر هنوز مشکل دارید، به خواندن این متن ادامه دهید.  
 
وقتی که آیفون و یا آیپد شارژ نمیشود ، چه باید کرد
 

3.  تعویض کابل‌ ها :

همانند منبع‌های برق، کابل‌ها نیز می‌توانند دچار مشکل شوند. گاهی اوقات این کابل‌ها در استفاده‌های روزمره ما به شدت استفاده می‌شوند و پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند و این مورد برای کابل‌های شرکت‌های مختلف بیشتر رخ می‌دهد. اگر آیپد یا آیفون شما مشکلی نداشته باشد و منبع برق نیز سالم باشد، مشکل از کابل شما خواهد بود.  برای همین، بهتر است از یک کابل دیگر را برای شارژ کردن آیفون یا آیپد خود استفاده کنید. اگر خودتان کابلی در اختیار ندارید، حتما یکی از دوستان، آشنایان و حتی اعضای خانواده‌ شما صاحب یک کابل لایتنینگ هستند؛ پس می‌توانید کابل را از آن‌ها قرض بگیرید و ببینید که آیا مشکل شارژ شدن دستگاه شما حل شده است یا خیر.  
 
وقتی که آیفون و یا آیپد شارژ نمیشود ، چه باید کرد
 

4.  ریستور کردن در آیتونز :

اگر تمامی روش‌هایی که برایتان توضیح دادیم را آزمایش کردید و بازهم به نتیجه‌ای نرسیدید، بهتر است یک روش سخت تر را امتحان کنید. شما کاربران آیفون یا آیپد می‌توانید به کمک آیتونز، دستگاه‌های خود را ریستور کنید. ریستور کردن،  تمامی اطلاعات، برنامه‌های شما و سایر موارد را مجددا بارگزاری خواهند کرد. حال برای ریستور کردن چه کارهایی باید انجام  داد؟ این روش را دنبال کنید.
1.  آیفون یا آیپد خود را به کامپیوتر مک یا ویندوز خود به کمک کابلی که در اختیار دارید متصل کنید.
2.  سپس بر روی تب Device در گوشه بالا و سمت چپ برنامه آیتونز کلیک کنید.
3.  حال گزینه Backup را انتخاب کنید.
4.  صبر کنید تا پشتیبان گیری از اطلاعات شما تمام شود.
5.  حال بر روی گزینه Restore کلیک کنید.
6.  درنهایت صبر کنید تا فرآیند ریستور کردن به اتمام برسد.
 
وقتی که آیفون و یا آیپد شارژ نمیشود ، چه باید کرد
 

5.  تماس با پشتیانی :

این‌ها چهار روش مختلف بودند برای اینکه مشکل شارژ نشدن دستگاه را حل کنید؛ اما گاهی اوقات، برخی مشکلات به معنای واقعی کلمه مشکل واقعی هستند! شاید مشکل از پورت دستگاه شما باشد و حتی شاید باتری آیفون یا آیپد دچار مشکل شده باشد. در این مرحله، شما کاربران عزیز می‌توانید با شرکت Apple NIC در تماس باشید تا مشکل شما را حل کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373