لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبر مهم | مراقب این نوع آیفون ها باشید – آیفون ۶اس تعمیر شده هم وارد بازار شد

خبر مهم | مراقب این نوع آیفون ها باشید – آیفون ۶اس تعمیر شده هم وارد بازار شد
تا به امروز، اپل از روش‌های زیادی برای فروش محصولات خود استفاده کرده است و حالا در جدیدترین اقدام این شرکت، اهالی اهل کوپرتینو درحال فروش آیفون‌های ریفربش شده در وبسایت خود می‌باشد. در ادامه به جزئیات این اقدام اپل نگاهی خواهیم داشت. با Apple NIC همراه باشید.
محصولات ریفربش در حقیقت محصولاتی هستند که پیش از این در استفاده کاربران بوده که شرکت سازنده، آن‌ها را جمع آوری و ترمیم کرده و مجددا به بازار عرضه می‌کند.
اپل دو مدل آیفون ریفربش شده را در سایت خود قرار داده است؛ مدل اول، آیفون 6 اس پلاس با حافظه 64 گیگابایتی و رنگ رزگلد بوده که هم ‌اکنون با قیمت 589 دلار عرضه می‌شود.
مدل دیگر مربوط به آیفون 6 اس با حافظه 16 گیگابایتی و رنگ سیلور است که با قیمت 529 دلار موجود است. براساس گزارش منبع، این دو محصول از یک سال گارانتی اپل برخوردار بوده و از یک باتری و بدنه بیرونی جدید برخوردار شده اند.
اپل پیش از این محصولات دیگری اعم از آیپد، مک بوک و مک‌های ریفربش شده به بازار عرضه کرده است و حالا نوبت به آن رسیده که کاربران بتوانند آیفون‌های ریفربش شده نیز خریداری کنند.
 
باید گفت که هدف اپل از اینکار استفاده از محصولاتی هست که دچار مشکلات کوچکی شده اند و میتوان به راحتی مجددا از آن ها و البته با پرداخت هزینه کمتر استفاده کرد . 
اما هشداری که باید مورد توجه قرار دهید این است که بسیاری از فروشندگان و همکاران در بازار اقدام به فروش آیفون های ریفر به عنوان آیفون های نو میکنند و البته مشتری بخت برگشته هم هیچ اطلاعی از این موضوع نخواهد داشت . 
بنابراین اگر در حال حاضر میخواهید آیفون 6اس با حجم 16 گیگ و همچنین آیفون 6 اس با حافظه 64 گیگ را خریداری کنید ، حتما مراقب این موضوع باشید و به پست های بعدی که در مورد آموزش نحوه تشخیص آیفون نو با آیفون ریفر قرار میگیرد را دنبال کنید . any kin

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373