لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نگاهی نزدیک به مک بوک جدید اپل – جعبه گشایی مک بوک 2016

نگاهی نزدیک به مک بوک جدید اپل – جعبه گشایی مک بوک 2016
میخواهیم با هم نگاهی به مک بوک پروهای 2016 سری جدید اپل بیاندازیم. این سری اولین سری از مک بوک پروهاست که از سال 2012 تا کنون کاملا باز طراحی شده که به نسبت زمان زیادی است.
این محصول جدید در 3 مدل عرضه میشود. مدل پایه 13 اینچی بدون تاچ بار, مدلهای 13 و 15 اینچی همراه با تاچ بار و تاچ آیدی, که این دو مدل آخر هنوز به بازار عرضه نشده اند. ما در حال حاضر مدل 13 اینچی پایه را بررسی میکنیم که 1499 دلار قیمت دارد.
این مدل تنها مدلی است که بجای تاچ بار از 12 دکمه عملکردی به سبک محصولات گذشته استفاده میکند. طراحی دوباره این محصول آنرا کوچکتر, سبکتر کرده و همچنین نمایشگر آنرا بسیار بهتر کرده است. همچنین کیبورد جدید, ترک پد بزرگتر و پورت هایی با پشتیبانی از تاندربولت3 نیز در این محصول اضافه شده اند.
این نسل جدید برای اولین بار با خود رنگ جدید اسپیس گری را نیز به همراه آورده. اگرچه که هنوز رنگ سیلور هم قابل سفارش است. برچسب اطلاعات فنی نیز پشت جعبه مک بوک پرو به چشم میخورد. با باز کردن جعبه اولین چیزی که میبینیم خود مک بوک است. رنگ اسپیس گری را قبلا در مک بوک 12 اینچی دیده بودیم و واقعا زیباست.
دفترچه توضیحات و مشخصات مک بوک به همراه 2 برچسب لوگوی اپل به رنگ سفید اقلام بعدی است که در جعبه مک بوک میبینید. دستمال مخصوص صفحه نمایش داخل جعبه مک بوک حذف شده است. آداپتور 61 وات با خروجی یو اس بی سی وسیله بعدی است.
این شارژر دیگر از حالت مک سِیف استفاده نمیکند و بجای آن یک کابل یو اس بی سی به آن متصل میشود. از یک نظر این تغییر تاثیر مثبتی دارد چرا که اگر اتفاقی برای کابل شما بیفتد, نیاز به تعویض شارژر نخواهید داشت. یک کابل یو اس بی سی 2 متری نیز در جعبه موجود است. اگر از طرفداران مک سِیف هستید, باید بدانید که این تکنولوژی دیگر عرضه نخواهد شد.
2 پورت یو اس بی سی که هرکدام از آنها قابلیت شارژ کردن را دارند بجای مک سیف در نظر گرفته شده اند. وقتی کابل را به مک بوک متصل میکنید, صدایی پخش میشود که متوجه شارژ شدن آن بشوید چون دیگر از چراغ نمایشگر مک سیف خبری نیست. طراحی نسل جدید مک بوک پرو ترکیبی از نسل قدیم و مک بوک های 12 اینچی است. لوگوی درخشان اپل هم بخاطر استفاده از صفحه نمایش باریکتر, از این محصول حذف شده و ظاهر جمع و جور تری به آن داده است. مک بوک پروی جدید حدود 250 گرم سبکتر شده و نمایشگر آن همان رزولوشن نسل قبلی را دارد (2560 در 1600) وضوح این صفحه نمایش بسیار بالاست و به گفته اپل 60 درصد روشن تر و 25 درصد رنگین تر شده است.
دوربین فیس تایم تغییری نکرده و همان 370P نسل قبلی است اما یک نشانگر ال ای دی و یک سنسور کنار آن اضافه شده است. این دستگاه دو پورت یو اس بی سی با پشتیبانی از تاندربولت 3 دارد که میتوان خروجی های مختلفی از آن گرفت. پشتیبانی از تاندربولت 3 به معنای سرعت 40 گیگابایت بر ثانیه است.
در طرف دیگر فقط یک جک هدفون 3.5 میلیمتری وجود دارد. اگر به پورتهای بیشتری نیاز دارید باید از مدلهای بالاتر مک بوک پرو تهیه کنید. اما جای خیلی از پورتهای قدیمی در اینجا خالیست. لبه بیرونی مک بوک پرو همانند نسلهای گذشته برای بازکردن آن بسیار خوب طراحی شده و بدون تکان خوردن دستگاه در آن باز میشود.
خروجی های هوای این سری جدید مخفی تر شده و کمتر به چشم می آیند. ترک پد از لحاظ اندازه تقریبا دو برابر بزرگتر شده و ممکن است فکر کنید هنگام کار کردن با کیبورد این مساله مشکل ساز خواهد بود. اما اینطور نیست و بدون هیچ مشکلی میتوانید از هردوی آنها استفاده کنید. اصلی ترین نگرانی کاربران به کیبورهای مک بوک جدید برمیگردد.
این کیبوردها همانند مک بوک 12 اینچی از تکنولوژی پروانه ای اپل استفاده میکنند.با این تفاوت که اپل نسل دوم این تکنولوژی را بر روی این مک بوک ها راه اندازی کرده. دکمه ها بزرگتر شده اند و با کیلیک های آرام نیز کار میکنند. این کار دقت و سرعت کیبورد را بسیار بالا برده. تایپ کردن روی کیبوردهای نسل قبلی به نوعی ماند تایپ کردن روی اسفنج بود.
هر کلید نور بک لایت مخصوص به خود را دارد. اسپیکرها نیز در دو طرف کیبورد جاگذاری شده اند و شما به وضوح آنها را میبینید. خروجی صدای آنها نیز بیشتر شده. مقایسه مک بوک پرو و مک بوک ایر فاصله بسیار زیادی بین آنها را نشان میدهد. اما با این وجود هنوز هم بسیاری از کارها را میتوان با مک بوک ایر انجام داد, خصوصا اینکه هنوز بسیاری از پورتهای رایج در آن موجود هستند. مک پرو جدید محصول فوق العاده ایست اما نمیتوان منکر این مطلب شد که قیمت آن زیاد است.
 
{media id=987,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420