لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قبل از خرید مک بوک های جدید این مطلب را بخوانید

قبل از خرید مک بوک های جدید این مطلب را بخوانید

مک بوک پرو ۲۰۱۶ با تاچ بار : 

در این مقاله نگاهی به بزرگترین ایرادات وارد به مک بوک جدید میاندازیم . در واقع نگاهی انتقادی به محصول تازه و پر سروصدای اپل که نگاه سایر برندها را برای تولیدات آینده به خود معطوف کرده است .

محدودیت درگاه ها :

مک بوک جدید هیچ گونه از پورت های مرسوم و البته قدیمی لپ تاپ ها دیگر را ندارد . دیگر خبری از پورت HDMI و همچنین پورت های USB نمیباشد . دستگاه  جدید دارای 4 پروت یو اس بی C میباشد . سومین و جدیدترین نوع USB ها USB-C میباشد . این پورت دارای مزیت های زیادی میباشد . اولین مزیت این است که دیگر پورت را برعکس وصل نمیکنید . دومین مزیت سرعت خارق العاده این پورت میباشد . افزایش پهنای باند انتقال داده تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه از ویژگی های این پورت میباشد . 
تنها ایرادی که میتوان به اپل وارد کرد این است که شاید خیلی زود اقدام به مهاجرت به این پورت کرده است . بسیاری از دستگاه ها و پورت ها هنوز با این درگاه جدید همخوانی ندارند .
 
459862-what-is-usb-c.jpg
 

عبور از MagSafe : 

اگر اپل باز باشید ، حتما میدانید که پورت شارژ مک بوک های پیشین اپل مجهز به پورتی موسوم به MagSafe بودند . پورتی ربایشی که پس از نزدیک کردن کابل شارژر ، بلافاصله کابل را به سمت خودش میکشید و شروع به شارژ لپ تاپ میکرد . اما اپل این پورت را که منحصر به خودش بود را نیز کنار گذاشته است و رو به درگاه USB-C آورده است . 
 
air_magsafe1.png
 

حذف لوگوی روشن از پشت مک بوک :

شاید بتوان روشن شدن لوگوی پشت لپ تاپ های اپل را یکی از نوستالژیک ترین موارد دانست . شاید این مورد اصلا به نظر نیاید و از نظر فنی مهم نباشد ، اما زیبایی خاصی به لپ تاپ در هنگام کار کردن میداد . بد نیست بدانید دیگر این لوگو روشن نخواهد شد . البته باید بدانید برای اعمال تکنولوژی جدید صفحه نمایش اپلی ها مجبور به این کار شدند .
 
4148717044_28bfde436e_b-780x519.jpg
 

حذف مک بوک ایر :

مک بوک ایر را شاید بتوان بهترین انتخاب برای مدیران در نظر گرفت . همان طور که از اسمش پیداست میتوان به راحتی حمل و نقلش کرد و از داشتن آن با پورت های متنوع لذت برد و برای انجام هر کاری روی آن حساب کرد . اما اپل با اینکه هنوز این مک بوک را در وب سایتش به فروش میرساند ، اقدام به توقف تولید آن کرده است و به جای آن باید مک بوک گران تر 1500 دلاری جدید را که فقط مجهز به دو پورت USB-C میباشد را جایگزین کرد . قطعا این پورت ها جوابگو نخواهند بود . 
 
overview_hero_hero.jpg
 

حذف کلیدهای فانکشن : 

اگر بخواهیم نظر شخصی را در این رابطه بدانید ، قطعا حذف این دکمه های کم کاربرد ، اقدامی جذاب به نظر میرسد . ضمن اینکه میتوان به راحتی نوار تاچ بار را کاستوم کرد و مطابق میل ، دکمه ها را چید . اما هستند بعضی از کاربرانی که از دکمه های FN استفاده زیادی میکنند . 
 
Use-Mac-function-keys-without-pressing-fn.jpg
 

حافظه ی رم حداکثر 16 گیگابایت

مک بوک های جدید نهایتا ۱۶ گیگ رم را ساپورت خواهند کرد . حتی اگر 2800 دلار بپردازید و بالاترین مک بوک را تهیه کنید همچنان با ۱۶ گیگ رم باید به کارهای حرفه ای تان برسید .  اپل اعتقاد دارد بالاتر از این میزان روی لپ تاپ کاربردی ندارد و تنها به افزایش مصرف باتری منجر می گردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420