لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با Touch Bar جادویی جدید مک بوک ، چه کارهایی را میتوان انجام داد ؟

با Touch Bar جادویی جدید مک بوک ، چه کارهایی را میتوان انجام داد ؟
حتما میدانید که اپل در کنفرانس اخیر از مک بوک های جدیدش پرده برداری کرد و مهم ترین تفاوتی که مک بوک نسبت به نسل های قبل داشته است ، تاچ بار آن میباشد . تاچ باری که جایگزین مناسبی برای کلیدهای کم کاربرد FN میباشد و با آمدنشان به عرصه مک بوک ها ، تحول جدیدی را رقم زدند . 
در این مقاله به بررسی کارایی این نوار جذاب خواهیم پرداخت . در ادامه با ما همراه باشید :
البته معمولا دکمه های پرکاربرد Escap و کم و زیاد کردن صدا در اطراف کیبورد قرار دارد . 
– ویرایش تصاویر : در منوی تاچ بار بعد از اجرای این نرم افزار به ابزاری مانند : چرخش ، اضافه کردن فیلتر و … دسترسی خواهید داشت . 
– اموجی : هنگامی که در نرم افزارهای Message و یا ایمیل هستید ، نوار بالا را اموجی ها میگیرند و میتوانید به راحتی اموجی مورد دلخواهتان را بفرستید . 
 
Screen_Shot_2016-10-27_at_1.32.00_PM.0.png
 
– کلمات پیش بینی شده : حتما تجربه استفاده از این ویژگی خوب Predective را در iOS پشت سر گذاشته اید . من بعد از ویژگی در تاچ بار هم خواهد بود . 
– نرم افزارهای مایکروسافت و Pages : هنگام ادیت اسناد با نرم افزار جدید مایکروسافت و همچنین پکیج iLife به ابزاری مانند بولد کردن ، ایتالیک و … دسترسی سریع دارید . 
– کنترل موزیک : همان طور که الان روی دکمه های F7 تا F12 کنترل موزیک دارید ، در هنگام اجرای موزیک ، کنترل ها به تاچ بار باز خواهند گشت .
– کنترل بروزر : هنگام باز کردن نرم افزار بروزر مانند سافاری و … کنترل هایی مانند Redo , Undo , New Tab و … را خواهید داشت . 
– دسترسی به سیری : همان طور که در عکس زیر میبینید ، احضار سیری از طریق دکمه ای که در سمت راست قرار دارد میسر خواهد بود . 
 
Screen_Shot_2016-10-27_at_8.06.37_PM.0.png
 
– پاسخ به تماس : همان طور که میدانید اگر آیفونی در نزدیکی مک بوک باشد که از یک اپل آیدی استفاده کند ، میتوانید هر دو وسیله را با هم سینک کنید تا در صورت تماس ، با هم زنگ بخوردن . زین پس میتوانید با این نوار پاسخ گو باشید . 
– تاچ آیدی : در سمت راست این نوار جذاب دکمه تاچ آیدی برای باز کردن مک بوک قرار دارد که میتوانید اثر انگشت خود را تعریف کنید . 
– شخصی سازی : هرچند هر برنامه عملکرد متفاوتی به این نوار لمسی می‌آورد و در حالت پیش‌فرض هم دکمه‌های مشخصی قرار داده می‌شوند، می‌توانید دکمه‌های پیش‌فرض را به راحتی تغییر دهید و شخصی‌سازی کنید . 
Screen_Shot_2016-10-27_at_8.06.55_PM.0.png
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420