لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آیفون 8 را در 3 رده و با بدنه شیشه ای معرفی میکند

اپل آیفون 8 را در 3 رده و با بدنه شیشه ای معرفی میکند

آیفون 8 :

به نقل از Nikkei اپل قصد دارد برای سال 2017 آیفون موسوم به 8 را در 3 رده و با قابی از شیشه معرفی کند. گفته میشود قاب پشتی آیفون 8 توسط یک کارخانه چینی که در زمینه کریستال و پوشش لنز فعالیت میکند, تولید خواهد شد.
اپل در حال آماده سازی آیفونی جدید به مناسبت 10 سالگی این محصول است که قرار است در سال 2017 معرفی شود. به نقل از منابع موثق حتی امکان این تصمیم از طرف اپل میرود که برای طراحی قاب پشتی آیفون موسوم به 8, اپل 6 ماه قبل از  معرفی آن تولید آیفون 7 پلاس را بخاطر داشتن یک لنز بیشتر در پشت گوشی متوقف کند.
اپل بصورت آزمایشی در حال آماده سازی 3 مدل 5 اینچی, 5.5 اینچی و یک مدل 4.7 اینچی برای سال آینده است که همگی بر خلاف آیفونهای موجود که بدنه فلزی دارند, از قابی از جنس شیشه سود میبرند.
گفته میشود که شیشه پشت و روی آیفون 8, بوسیله یک فریم فلزی به هم متصل میشوند. شایعاتی نیز از فاکس کان به گوش میرسد که مشغول ابداع بدنه ای فلزی برای آیفون 7 است.
گرچه که بعید به نظر میرسد فاکس کان توانایی تولید این حجم سفارش را نسبت به رقیب چینی خود داشته باشد. Nikkei همچنین استفاده از صفحه نمایش خمیده ساخت سامسونگ در مدل 5.5 اینچی آیفون 8 را دوباره تکرار میکند. به نظر میرسد این یکی از اهداف اصلی اپل در مسیر تولید آیفون 8 باشد.
این در حالیست که دو مدل 5 و 4.7 اینچی از همان صفحه نمایشهای بکار رفته در آیفون 7 استفاده خواهند کرد. شایعاتی که در زمینه 10امین سالگرد آیفون به گوش میرسد حاکی از تغییرات بسیار چشم در این محصول است. گفته میشود صفحه نمایش آیفون 8 تمامی فریم رویی را فرا گرفته و تمامی سنسورها و حتی دکمه هوم نیز در دل آن جاگذاری شده اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373