لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه جذاب آیفون 7 با آیفون 2G | اولین نسل آیفون با آخرین نسل آیفون مورد بررسی قرار میگیرد

مقایسه جذاب آیفون 7 با آیفون 2G | اولین نسل آیفون با آخرین نسل آیفون مورد بررسی قرار میگیرد

مقایسه آیفون 7 با آیفون 2G :

میخواهیم در یک کار جالب به مقایسه اولین نسل آیفون و آخزین نسل آن بپردازیم. صحبت درباره 9 سال پیشرفت این محصول است. آیفون 7 نهمین آیفونی است که تا به حال ساخته شده است .
در حقیقت من از آیفون 2G استفاده نکردم چون آن زمان خیلی جوان بودم و پولش رو هم نداشتم. اما 2G در زمان خودش محصولی بسیار جذاب بود. گوشی مولتی تاچ برای اولین بار همراه خود داشت. در حقیقت بسته بندی آیفون 7 جت بلک به نوعی بازگشت به همان بسته بندی آیفون 2G است.
طبیعیه که بسته بندی در آِیفون 7 خیلی بهتر شده, کلی محافظ های پلاستیکی درون جعبه اضافه شده و در کل جعبه آیفون 7 خیلی راحت تر باز میشه. خیلی ها معتقدند آیفون در کل این 9 سال تغییری نکرده و آخرین نسل آیفون به نوعی باریک تر شده نسل اول به شمار میره.
رنگ بندی ها در آیفون 7 شامل دو رنگ مشکی فوق العاده زیباست در حالیکه این قابلیت در آیفون 2G فقط محدود به رنگ نقره ای بود. با یک نگاه به صفحه نمایش این دو آیفون پیشرفت خارق العاده ای به چشم میخورد. طبیعیه استفاده از صفحه نمایش 320×480 آیفون 2G برای امروز به شدت دور از تصوره! پردازنده آیفون 7 اپل 120 بار نسبت به آیفون 2G سریعتره. این اتفاق محصول 9 سال گذشته اس.
میتونید تصور کنید که در 9 سال آینده چه اتفاقی برای پردازنده های جدید میفته؟ همه اینها باعث میشه سرعت آیفون 2G هنگام لود کردن بازی ها و برنامه ها خیلی پایین باشه.
آیفون 2G نمیتونست جلوه های گرافیکی 3 بعدی رو پشتیبانی کنه. استفاده از 2G میتونه برای کارای عادی مثل استفاده از ماشین حساب و چک کردن آب و هوا و… خوب باشه ولی برای وب گردی و چک کردن ایمیل, حتی فکرشم نکنید. در اون زمان هنوز اپل برای خودش نقشه های مجزا نداشت و به ناچار 2G از نقشه های گوگل استفاده میکرد.
نکته جالب دیگه داشتن آیکون برنامه یوتیوب در 2G هست که مربوط به زمانی میشه که اپل و یوتیوب باهم قراداد داشتند. دوربین 2G فقط 2 مگاپیکسل بود و خیلی لَگ داشت. اما با این وجود وقتی به عکسهای مشابهی که با 2G و 7 گرفته شده نگاه میکنیم, میبینم تفاوت اونقدر ها هم بد نیست, به هر حال داریم از گذشت 9 سال صحبت میکنیم که زمان زیادیه. از آیفون 7 که دارید لذت ببرید. هدفم ازینکار فقط یه مقایسه جالب بود. نگاه کردن به اولین نسل از آیفون هم جذابیت های خودش رو داره.
 
{media id=982,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373