لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قبل از خرید آیفون 7 ، تجربه این فرد در استفاده 1 ماهه از آیفون 7 را بخوانید

قبل از خرید آیفون 7 ، تجربه این فرد در استفاده 1 ماهه از آیفون 7 را بخوانید

خیلی زود یک ماه استفاده از آیفون 7 گذشت و الان من میخوام با شما در مورد تجربه استفاده خودم از این گوشی با شما صحبت کنم.

اولش من با آیفون 7 شروع کردم .مشخصه که فاکتور اندازه خیلی در این مدل استاندارده, طوریکه راحت میتوانید با یک دست نگهش دارید و همه کارهاتونو انجام بدید. به همین نسبت مصرف باتری در آیفون 7 برای من مناسب نبود, چون من دستگاهی میخوام که حداقل یک روز کامل رو بدون نیاز به شارژ دوباره کار کنه. آیفون 7 رو باید حدود ساعت 6-7 شب دوباره به شارژ میزدم. اما با آیفون 7 پلاس این نگرانی رو نداشتم و در تمام طول  نه کابلی همراه داشتم و نه پاور بانک. اگرچه که وزنش کمی زیادتر بود اما باتریش کاملا رضایت بخش بود. نکته دیگه در مورد انتخاب بین رنگ جت بلک و مشکی مات بود. اگر انتخاب شما رنگ جت بلکه, فقط میتونم بهتون پیشنهاد کنم که حتما از محافظ استفاده کنید.
همونطور که اپل هم اشاره کرده بود حتی تماسهای پوست دست هم خط و خشهایی روی این رنگ ایجاد میکنه. در مورد مشکی مات میتونم این رو بهتون بگم که ترکیب بسیار خوبی از کار در اومده, چون هم قسمتهایش براق هست و میدرخشه و هم به نسبت جت بلک مقاوم تره.  عملکرد آیفون 7 در زمینه سرعت پردازش و اجرای برنامه ها بصورت همزمان, بازی کردن بازی های سه بعدی و سنگین, گشت زدن در اینترنت و تماشا کردن ویدیوهای مختلف فوق العاده است و میتونم بهتون بگم این بهترین آیفونی هست که تا حالا ساخته شده.
نکته بعدی در مورد دکمه هوم جذاب این گوشیه که وقتی فشارش میدین به نظر میاد که واقعا مثل یه دکمه عمل میکنه, در صورتیکه اینطور نیست و با لرزش ریزی که ایجاد میکنه این حس رو به شما منتقل میکنه. بازنگری دکمه هوم توسط اپل باعث شده امکان ضد آب شدن آیفون هم فراهم بشه.
درسته که این ویژگی جدیدی نیست ولی بالاخره آیفون هم بهش مجهز شد. میتونید از این به بعد با خیال راحت حتی آیفونتون را داخل استخر هم ببرید! هدفون های لایتنینگ هم بسیار با کیفیت و فوق العاده هستند. تو این مدت پیش نیومد که موقع شارژ کردن بخوام به موزیک گوش بدم. اما جدا از این من از یک ست هدفون بلوتوث استفاده میکنم. طراحی آیفون 7 نسبت به مدلهای 6اس یا 6 فرق چندانی نکرده. اکثرا در نگاه اول به فکر مقایسه صفحه نمایش گوشی ها میافتند. این مطلب واقعیت داره که کیفیت صفحه 7 کمی پایین تر از مدل 7 پلاس هست. البته این از مسائلی هست که شما متوجهش نمیشید و فقط در حالتیکه دارید دو محصول رو مقایسه میکنید این مطلب رو میفهمید. آیفون 7 بهترین دوربین رو بین گوشیهای هوشمند جهان داره, البته بهتره بگیم اگر از این دوربین برای جوامع مجازی آنلاین استفاده میکنید, قطعا بهترین دوربین دنیا خواهد بود. در نهایت باید بگم با انتخاب آیفون 7 یا آیفون 7 پلاس به هیچ عنوان ناامید نخواهید شد.
 
{media id=978,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373