لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی 10 نرم افزار برتر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

معرفی 10 نرم افزار برتر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
1.Captune :
یک موزیک پلیر بسیار قدرتمند از کمپانی معروف سن هایزر(Sennheiser). این برنامه با محیط بسیار ساده و کاربردی خود به شما اجازه میدهد تا هر ترکیبی از اکولایزر ها را برای خود ذخیره کرده و هرگونه جزییاتی را ادیت کنید. همچنین اگر از محصولات سن هایزر استفاده میکنید گزینه های مخصوص این محصولات نیز در دسترس شماست.
2. Procam :
آیفون به تنهایی گزینه های زیادی برای عکاسی را در اختیار شما نمیگذارد. به کمک این برنامه بسیار مفید شما کنترل کاملی بر روی تک تک جزییات دوربین خود دارید. این برنامه بهترین انتخاب برای عکاسان حرفه ایست که به کمک آن میتوانند جزییاتی مانند سرعت شاتر را نیز تنظیم کنند.
3. Snapseed :
با توجه به دوربین فوق العاده آیفون 7 پلاس دارد, شما حتما به برنامه ای برای ادیت و زیباترکردن عکسهای خود احتیاج خواهید داشت. این برنامه تقریبا تمامی ابزارهای لازم را برای یک ادیت حرفه ای در اختیار شما میگذارد. به کمک آن جزییات عکسها را ادیت کنید, روی آنها فیلتر بگذارید, متن اضافه کنید و…
4. Calm :
این برنامه در واقع برای کاهش استرس و اضطراب و در نتیجه خواب بسیار راحت تر ساخته شده. میتوانید تصاویر و عکسهای بسیار زیبا را که در پس زمینه آن موزیک بسیار ملایم و زیبایی پخش میشود را ببینید تا استرس یک روز پر فشار را از خود دور کنید.
5. Vidgets :
این برنامه بسیار مفید و کاربردی دسترسی شما را به بخشها مختلف آیفون سرعت میبخشد. شما میتوانید هر گونه میانبری مانند لیست برنامه های اخیر را به آن اضافه کنید تا در مواقع لزوم بتوانید سریع ترین دسترسی را به آنها داشته باشید. حتی میتوانید مخاطبان مورد علاقه خود را نیز به لیست آن اضافه کنید. اطلاعات مفید دیگری نیز مانند میزان استفاده از پردازنده, قطب نما و… در این برنامه در دسترس شما خواد بود.
6. Motion Stills :
این برنامه قابلیت لایو فوتو را برای شما جذابتر از قبل میکند. شما میتوانید صدا را قطع کنید و روی عکسهای زنده خود متن اضافه کنید. میتوانید از این عکسها برای خود فیلم بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
7. Wonder Keyboard :
یک کیبورد فوق العاده با امکاناتی بسیار جذاب. این برنامه با توجه به اطلاعاتی راجع به خصوصیات شما که خودتان در اختارش میگذارید, هنگام تایپ کردن پیشنهاداتی اعم از متن و اموجی به شما میدهد. همچنین ظاهر زیبایی دارد و بوسیله تاچ سه بعدی میانبرهایی برای جملات خاص به شما میدهد. شما میتوانید همه تنظیمات آنرا به میل خود تغییر دهید.
8. 10000+ wallpapers :
اگر از کاربران قدیمی آی او اس هستید, حتما قبول دارید که والپیپرهای آن زیاد جذاب نیست و بعد مدتی تکراری میشود. به همین دلیل این برنامه برای شما بسیار مفیدخواهد بود. تصاویر آن بسیار با کیفیت هستند و از میان چندین موضوع مختلف قابل انتخابند.
9. Google Trips :
برنامه جدیدی از گوگل که برای کسانیکه قصد مسافرت دارند, خدمات زیادی انجام میدهد. میتوانید به کمک این برنامه مفید از رزرو هتل تا مکانهای تفریحی و سیستم حمل نقل شهری که به آن سفر میکند, مطلع شوید. میتوانید اطلاعات دقیق هر جایی که تمایل دارید را دانلود و بررسی کنید.
10. Google Allo & Duo :
این دو برنامه نیز هر دو محصول گوگل هستند. Dou برای برقراری تماسهای ویدیویی و Allo برای ارسال پیام است. چت کردن با Allo بسیار سریع, آسان و ایمن است. همچنین رباتی که در این برنامه تعبیه شده تقریبا به هرسوال شما پاسخ میدهد. این در واقع جستجوی گوگل است که بصورت ربات در اختیار شما قرار گرفته است. برنامه Dou نیز بر خلاف Face Time که ارتباط ویدیویی را محدود به دستگاههای اپلی میکند, فارغ از اینکه شما از چه پلتفرمی استفاده میکنید, به شما اجازی برقراری تماس ویدیویی با کیفیت بالا را میدهد.
{media id=974,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت