لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

راهنمای خرید آیفون 7 | چه حجمی از آیفون 7 برای شما مناسب است: 32GB یا 128GB یا 256GB ؟

راهنمای خرید آیفون 7 | چه حجمی از آیفون 7 برای شما مناسب است: 32GB یا 128GB یا 256GB ؟

کدام یک از آیفون های  32GB یا 128GB یا 256GB برای شما مناسب است ؟

این مقاله جهت کمک به خریداران در انتخاب حجم مورد نیازشان نوشته شده است .
اگر کل کاری که شما انجام میدهید پیامک دادن ، استریم کردن، و یا مراجعه به درگاه های آنلاین است ، پس مسلما حجم 32 گیگابایتی برای شما کفایت میکند. اگر قصد فیلمبرداری با کیفیت 4k دارید ، یا دریافت فایلهای چند رسانه ای، یا با هزاران نرم افزار سر و کار دارید ، پس معلوم است که باید نسخه 256 گیگابایتی را تهیه کنید. اگر از هرکدام از این دو مورد اندکی را استفاده میکنید یا کارهای خیلی متنوعی انجام میدهید ، تصمیم برای حجم مورد نیاز خیلی سخت میشود، اینجاست که این راهنما به داد شما میرسد.
ارزش هرگیگابایت بسیاری از محصولات امروزه در چندین شکل استاندارد تا حرفه ای ارایه میشوند. از اسباب و گجتها تا حتی غذاهای مختلف.
با ورود به هر یک از این ها میبینیم که سطح استاندارد اکثر مردم را ارضا می کند و خریدشان را انجام میدهند، و سریهای حرفه ای تر برای افرادی است که همواره بیشتر طلب میکنند. اپل میتوانست تقصیم گیری های بسیاری بر اساس سرعت پردازشگر یا رنگ و … ایجاد نماید اما شرکت تنها گزینه حجم را انتخاب کرده است . چون درک آن برای همه آسان است. هرقدر پول بیشتر ، فضای بیشتر .
در زیر ریز قیمت بر اساس حجم دستگاه را میبینید:
iPhone 7, full price :
32GB: $649 or $21.31 per GB
128GB: $749 or $5.85 per GB
256GB: $849 or $3.32 per GB
iPhone 7 Plus, full price:
32GB: $769 or $24.03 per GB
128GB: $869 or $6.79 per GB
256GB: $969 or $3.78 per GB

آیا خرید فضای ابری بهتر است ؟

فضای موجود در برابر فضای ابری:
سرویس iCloud  اپل کلیه اطلاعات آیتونز شما را به رایگان در فضای ابری خود ذخیره میکند . این اطلاعات از قبیل iBook ، موسیقی، فیلم، نمایشهای تلوزیونی، و نرم افزارها را شامل میشود، همچنین شما میتوانید از 5 گیگابایت فضای اضافه برای فایل های پشتیبان، اطلاعات، و عکسهای خود استفاده کنید ، شما میتوانید در صورت نیاز به فضای ابری بیشتری حجم های بیشتر از 5 گیگابایت را خریداری کنید، و البته اپل به تازگی قیمت فضای ابری خود را کاهش داده است:
5 GB – Free
50 GB – $0.99/month
200 GB – $2.99/month
1TB – $9.99/month
2TB – $19.99/month
خدمات iCloud در ای او اس و مک او اس در اختیار کاربران اپل میباشد که کمک میکند تمام اطلاعاتشان سرجمع و در دسترس باشد. به لطف این خدمات،  iCloud به شما کمک میکند که جدیدترین اطلاعات شما همیشه در دسترس و اطلاعات قدیمی تنها یک کلیک برای دانلود با شما فاصله داشته باشند.
اگر به فکر راه حل های دیگر باشید باید گفت ، خدمات فضاهای ابری دیگری نظیر Dropbox, One Drive, Google Drive, نیز برای پشتیبانی از اطلاعاتتان همیشه در دسترس است. البته فضاهای ابری هنوز نمیتوانند با فضای موجود بر روی دستگاه رقابت کنند ( به عنوان مثال شما هیجوقت نمیتوانید یک ویدیو را مستقیما برروی فضای ابری ذخیره کنید ) اما میتواند بیشتر اطلاعات شما را پشتیبانی کند. اگر از چندین خدمات ذخیره سازی ابری استفاده کنید میتوانید نزدیک به 32 گیگ فضا را رایگان در اختیار داشته باشید. اگر از فضای ابری استفاده نمیکنید پس بهتر است از مدل های 128 یا 256 گیگابایتی تهیه کنید.

عکسها و فیلمها چقدر فضای آیفون 7 را میگیرند ؟

آیفون های جدید از دوربین 12 مگاپیکسلی با توان فیلمبرداری 4K بهره میبرند . این بدان معنی است که به راحتی و به سرعت میتوانند حجم فضای دستگاه شما را پر کنند. کتابخانه تصاویر iCloud میتواند تقریبا تمام عکسهای شما را پشتیبانی کند ، اما همان طور که در بالا گفته شد شما مجبور به پرداخت مبلغی جهت دریافت این خدمات خواهید بود. حتی در آن صورت نیز ، بسته به مقدار ذخیره اطلاعات این خدمات چندان ایده ال نیست.
  • اگر به ندرت فیلم و عکس میگیرید 32 گیگابایت کفایت میکند .
  • اما اگر اهل عکاسی و علی الخصوص فیلمبرداری هستید باید از مدلهای 128 یا 256 گیگابایتی استفاده کنید.

رسانه در آیفون 7 :

در اندازه های استاندارد ، هرفیلم آیتونز بین 1 تا 3 گیگابایت فضا لازم دارد. اگر بخواهید در اندازه HD فیلم ببینید این مقدار به راحتی به 3 تا 6 گیگابایت میرسد. نمایشهای تلویزیونی تقریبا نیمی از این فضا را به خود اختصاص میدهد. اما بیشتر سریالها به صورت چند قسمتی دانلود میشود که مشکل را دو چندان میکند . فایلهای موسیقی هم کم حجم هستند و فقط در صورتی به مشکل بر میخورید که قصد همراه داشتن چندین و چند آلبوم را با هم داشته باشید. سرویس های استریم از قبیل  Apple Music, Netflix, Amazon, HBO, Spotify, حجم کمی از فضا را صرفا جهت استریم کردن دیتا میگیرند که قابل توجه نیست.
  • اگر شما همه اطلاعاتتان را استریم میکنید 32 گیگ فضا کفایت میکند .
  • اما اگر فیلم، نمایشهای تلوزیونی ، سریال و موسیقی  دانلود میکنید ، حتما از مدلهای 128 یا 256 گیگابایتی بهره بگیرید.

بازی و نرم افزار :

به لطف فن آوری های جدید، اپل و توسعه دهندگان میتوانند نرم افزارها و بازی‌های خود را حتی الامکان کوچک و فشرده سازند. این به آن معنی است که دیگر نیاز به دانلود موارد و موضوعات اضافه قبل از انتخاب کاربر نیست.
هرچند هنوز همه توسعه دهندگان از فن آوریهای فشرده سازی به خوبی استفاده نمیکنند و همه نرم افزارها به اندازه ی لازم کوچک نشده اند . پس یا از نرم افزارهای متنوع و بازی‌هایی با گرافیک بالا استفاده میکنید یا نه ، تنها به hello Snapchat, Twitter, Facebook, و  Instagram! بسنده میکنید .
  • اگر آیفون تان به تعداد کمی بازی و نرم افزار مجهز است 32 گیگا بایت کفایت میکند .
  • اگرهمیشه از نرم افزارهای متنوع و بازی‌هایی با گرافیک بالا استفاده میکنید باید از بین مدل های 128 یا 256 گیگابایتی اتخاب کنید.

چه کسی باید یک آیفون7 32 گیگابایتی بخرد؟

اگر واقعا میخواهید از آیفون برای استریم اطلاعات استفاده کنید، یا همه اطلاعات شما بر روی فضای ابری است، اگر از نرم افزارهای سبک و اجتماعی بهره میبرید ، اگر از یک آیپد یا کامپیوتر برای نگهداری از اطلاعات طولانی مدت خود بهره میبرید، و هزار فایل و … را بر روی آیفون خود ذخیره نمیکنید، پس یک ایفون 32 گیگابایتی برای شما کفایت میکند .

چه کسی باید یک آیفون 7 128 گیگابایتی بخرد؟

برای بیشتر افراد 128 گیگابایت فضای زیادی است. در این فضا میتوان حجم زیادی از موسیقی، فیلم، نرم افزار ، بازی و … ذخیره کرد و هنوز جا برای نفس کشیدن هم داشت. به لطف خدماتی چون تصاویر و موسیقی iCloud و فشرده سازی نرم افزار ها شما فضای بیشتر را نسبت به گذشته در اختیار خواهید داشت. اگر قصد دارید از آیفون 7 خود برای آن کاربردی که طراحی شده استفاده کنید ، پس حتما یک مدل 128 گیگابایتی بخرید.

چه کسی باید یک ایفون 7 256 گیگابایتی بخرد؟

اگر واقعا قصد دارید با آیفون همه کاری انجام بدهید، در همه وقت و هیچوت درباره فضای لازم نگرانی نداشته باشید تا مجبور به استفاده از فضاهای ابری باشید، اگر میخواهید تصاویر 12 مگاپبکسلی بگیرید و همچنین ویدیو های 4K تهیه کنید ، یا فقط قصد دارید آینده خود را تضمین کنید ، پس حتما یک مدل 256 گیگابایتی تهیه کنید .

هنوز تصمیم نگرفته اید ؟

اگر هنوز هم تصمیم خود را درباره حجم مورد نیاز خود  قطعی نکرده اید میتوانید در زیر همین مطلب با سایر کاربران به تبادل نظر بپردازید. همچنین به خاطر داشته باشید ، شما میتوانید هرگاه که نیاز داشتید گوشی خود را تعویض کنید و حجم مورد نیازتان را تهیه کنید . پس حالا بروید و سریعا گوشی مورد نظرتان را تهیه و آن را با هر نرم افزار ، موسیقی، و ویدیویی که دوست دارید پر کنید و با ان عکس و فیلم بگیرید، و انطور که باید از آن لذت ببرید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420