لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی اسپیکر بیسیم موشی مدل Spatia

معرفی اسپیکر بیسیم موشی مدل Spatia
Screen_Shot_2016-09-17_at_6.09.32_PM.png
3959.jpg
3970.jpeg
 
 

بلندگو با قابلیت ایرپلی

اسپاتیا یک سیستم صوتی بیسیم ایرپلی است که فضای خانه شما را با صدایی فراگیر پر میکند. با طراحی شیک و کابینت شکل ، ساخت بسیار دقیق و کنترل بی نظیر ، کاملا طبیعی در دکور منزل استتار میشود.
 

بیش از آنچه به چشم می آید

اسپاتیا بیش تر از آنچه در ظاهر زیبایش دیده می شود در چنته دارد، این بلند گو با طیف گسترده ای از فناوریهای نوین میتواند صدایی قدرتمند و در عین حال متوازن را ارایه دهد.  محفظه تکی، سیستم سه جهته مجهز به پنج بلندگو شامل: دو توییتر 1 اینچی ابریشمی ، دو درایور مید رنج 2.75 اینچی و یک ساب ووفر پایین کوب 4 اینچی. این سیستم صوتی برای ایجاد بهترین صدا در فرکانسهای بالا ، میانی و پایین ، دو امپلیفایر کلاس D را به خدمت گرفته است . مدار نویسی حرفه ای در اسپاتیا از دو چیپ مجزا DSP  و همگذر برای ایجاد . باز سازی  صداهایی وسیع کمک گرفته است . این مجموعه فرکانسهایی بالا بسیار نرم ، میان رنجهای دلپذیر و رنج های پایین را با عمق بسیار زیاد و در عین حال بسیار موازن را حتی در حجم های بسیار بالا حاصل می نماید .

آزادی بی سیم

اسپاتیا با قابلیت ایرپلی ارایه میشود، این قابلیت به شما اجازه میدهد صدا را بدون هیچ کاهش کیفیتی از طریق شبکه وای فای یک دستگاه مجهز به آی او اس یا کامپیوتر مجهز به آیتونز ، ارسال نمایید. انتهای داخلی بلندگو با بهره گیری از تکنولوژی ها مختلف امکان اجرای موسیقی از هرکجای منزل برای شما امکان پذیر میکنند . اسپاتیا از فن آوری وای فای مستقیم نیز بهره مند است که امکان ارسال صدا را در صورت عدم و یا ضعف پوشش وایفای محلی ، امکان پذیر میسازد.

نرم افزار بلندگواسپاتیا

به سادگی میتواندید نرم افزار مخصوص اسپاتیا را دریافت و نصب نمایید. پس ازمراحل راه اندازی مستقیما از موسیقی لذت ببرید. این نرم افزار همچنین شامل اکولایزر قابل تنظیم است که به شما اجازه میدهد حالت ها و تنظیمات مورد علاقه تان را ذخیره و اعمال نمایید. به عنوان یک قابلیت اضافه این نرم افزار صداهای ویژه ای جهت ریلکسیشن و مدیت کردن در خود دارد. با صدایی گرم و ظاهری منحصر به فرد ، اسپاتیا برترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال صدای فراگیر و زیبا و همچنین بلندگوهایی بیسیم برای خانه هستند.
 
 3967.jpg
 3958.jpg ویژگی ها

  • ساخت با کیفیت و قطعات عالی صدایی باز ، قوی و متوازن برای پرکردن بزرگترن اتاقها
  • امکان ارسال صدا بدون افت کیفیت و بی سیم از طریق موبایل یا کامپیوتر
  • ورود 3.5 میلیمتری جهت پخش از منابع سیمی
  • قابلیت های خاص بر روی نرم افزار اسپاتیا ، شامل اکولایزر قابل تنظیم و واحد صداهای محیطی

نرم افزار

نرم افزار شرکت موشی برای اسپاتیا یک کنترل از راه دور با قابلیتهایی چشمگیر است . این نرم افزار شامل اکولایزر قابل تنظیم و همچنین ذخیره تنظیمات و تنظیمات پیشفرض برای موسیقی های :
کلاسیک ؛
جاز
هیپ هاپ
و راک
به اقتضای موارد لازم برای هر سبک موسیقی است. این نرم افزار همچنین فعالیتهای درونی بلند گو را کنترل مینماید. از جمله این فعالیتها: خاموش و روشن کردن بلندگو، تغییرنام بلندگو برای نمایش در لیست ایرپلی و بروزرسانی فریم ویر دستگاه به صورت خودکار می باشد .
app_spatia_1.jpg 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420