لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نرم افزار رایت دیسک توست تیتانیوم برای مک

نرم افزار رایت دیسک توست تیتانیوم برای مک

با اینکه در بیشتر سیستم عامل ها نرم افزار های عمومی مانند اینترنت بروزر ، نرم افزار های پخش فیلم و موزیک ، نرم افزار های نوشتاری و رایت سی دی و دی وی دی وجود دارد اما همیشه این نیاز احساس میشود که برای هر کاری نرم افزار تخصصی همان کار را استفاده کنیم.یکی از این برنامه ها،برنامه رایت سی دی میباشد.با اینکه سیستم عامل مکیناش نرم افزار حرفه ای رایت سی دی و دی وی دی دارد اما باز هم برنامه های حرفه ای تر و تخصصی تری مانند Toast Titanium وجود دارد که با جزییات و دقت بیشتر به شما کمک میکند تا با امکانات بیشتری اطلاعات خود را رایت کنید. Toast Titanium قوی ترین نرم افزار رایت سی دی میباشد که سی دی شما را با دقیق ترین جزییات رایت میکند به نحوی که برای رایت هر نوع دیتا ، نوع خاصی دارد. شما با این برنامه میتوانید برای هر دستگاه خاص CD و DVD رایت کنید.از نکته های مثبت دیگر Toast Titanium میتوان به این نکته اشاره کرد که اگر در حین رایت CD مشکلی برای مک پیش بیاید یا باتری دستگاه تمام شود شما میتوانید بدون هیچ نگرانی به کار خود ادامه دهید زیرا Toast Titanium به طور خودکار تمام اطلاعات شما را ذخیره میکند و در صورت بروز هرگونه مشکل دوباره پروسه رایت را از اول انجام میدهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420