لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آنتی ویروس آیفون | کسپراسکای – مدیریت رمز عبور

آنتی ویروس آیفون | کسپراسکای – مدیریت رمز عبور
همان طور که پیشتر در پست های گذشته خواندید ، مقاله ای را ترتیب داده بودیم که شرکت کسپراسکای چه محصولاتی را برای آیفون ارائه داده است . در این پست به معرفی محصولی دیگر از این شرکت امنیتی خواهیم پرداخت . ( پست قبلی را با عنوان آیا کسپراسکای آنتی ویروسی را برای آی او اس منتشر کرده است ؟ منتشر شده بود )
 
دومین نرم افزار Kaspersky Password Manager میباشد . شاید از اسم آن بتوانید عملکرد آن را حدس بزنید . این نرم افزار هم به صورت پیش فرض رایگان میباشد ، اما برای استفاده از عملکردهای بیشتر آن باید ۱۵ دلار بپردازید .
کسپراسکای عملکرد این نرم افزار اینگونه تشریح کرده است :
  • مدیریت رمز عبور : نرم افزار مدیریت رمز عبور کسپراسکای با ذخیره اطلاعت شما در امن ترین حالت ممکن، کلیه اطلاعات از قبیل رمز های عبور، حسابها و اطلاعات اعتباری و آدرسها را ذخیره و با آیفون و مکینتاش شما همگام میکند . شما میتوانید با استفاده از یک شاه کلید به کلیه این اطلاعات دسترسی داشته باشید.
  • ذخیره امن اطلاعات شما
 : شما میتوانید کلیه اطلاعاتتان از جمله رمز های عبور، حسابها و اطلاعات اعتباری و آدرسها را ذخیره نمایید و  با استفاده از یک شاه کلید به کلیه این اطلاعات دسترسی داشته باشید .

  • همگام سازی اطلاعات : در چندین دستگاه 
 از آنجا که شما برای جستجو و خرید از موبایل و کامپیوترتان استفاده میکنید، این نرم افزار اطلاعاتتان را بر روی دستگاه های شما همگام سازی میکند تا بتوانید اطلاعات ذخیره شده در مخزن نرم افزار را بر روی تلفن هوشمند، تبلت ، لبتاپ و کامپیوتر خود همراه داشته باشید.
  • دسترسی ساده به کلیه سایتهای مورد علاقه و حسابها
 : به خاطر سپردن کلیه نامهای کاربری و کلمه عبور مربوط به آنها برای سایتهای مختلف واقعا دردسر ساز است. با کمک نرم افزار مدیریت کلمه عبور کسپراسکای شما دیگر به لینک ” فراموش کردن کلمه عبور” نیاز پیدا نخواهید کرد.
    با ذخیره امن کلیه رمزهای عبور و نامهای کاربریی در نرم افزار میتوانید به سادگی در حسابهای خود در سایتهای مورد علاقه تان وارد شوید .

  • ورود ساده اطلاعات کارت اعتباری :
 با کمک ورود اطلاعات خودکار میتوانید کلیه اطلاعات کارت بانکی خود را به کمک دوربین تلفن هوشمند خود وارد نرم افزار نمایید .

  • پشتیبانی از تاچ ای دی برای آیفون و آیپد :
 اگر از آیفون و آیپد با توانایی پستیبانی از تاچ ایدی استفاده میکنید ، میتوانید به سادگی به اطلاعات موجود نرم افزار دسترسی داشته باشید. با پشتیبانی از این قابلیت دیگر نیاز به نوشتن رمز نخواهید داشت و تنها با لمس تاچ آیدی وارد نرم افزار شوید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420