لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برجسته ترین افرادی که به تیم کوک مشاوره میدهند

برجسته ترین افرادی که به تیم کوک مشاوره میدهند

جالب است اگر بدانید رییس بزرگترین کمپانی دنیا با چه کسانی مشورت میکند.  چندی پیش تیم کوک مدیر عامل اپل طی مصاحبه ای از پنج سال گذشته که عهده دار این سمت بوده گفت و اینکه چطور تصمیمات بزرگی را در این مدت گرفته است. کوک گفته : دوستانی از بزرگترین های عرصه تجارت و سیاست دارد که در سالهای گذشته بارها با آنها مشورت کرده است.  کوک در بخشی از صحبتهایش اشاره کرد: ” من فکر میکنم الان زمان این نیست که دیگه مدیران فقط به دیدگاه های دیگران گوش بدند, باید اینو تقاضا کنند. چون به نظرم اگر این کارُ انجام ندید, به سرعت منزوی خواهید شد.”

حالا با هم چند نفر از کسانیکه تیم کوک با آنها مشورت میکند را بیشتر میشناسیم:

 

Warren Buffet

کوک میگوید در سال 2012 که میخواسته نقدینگی را به سهامداران برگرداند با این سرمایه گذار معروف مشورت کرده است و صحبتهای اورا در کار لحاظ کرده چون به نظرش او آدم منطقی است و جانبدارانه صحبت نمیکند. همچنین او خاطر نشان کرد که تماس او به معنای انجام هرچه که به او میگویند نیست.
 

Anderson Cooper

گوینده ارشد CNN به نوعی محرم راز کوک به شمار میرود.کوک میگوید در سال 2014 یکی از بزرگترین تصمیمات زندگی شخصی خودش را به کمک او گرفته و با مشورتی که داشته اند حقایقی در مورد خودش را بصورت عمومی منتشر کرده است.

 

Bill Clinton

در سال 2013 کوک برای شهادت در مورد سیاست های مالیاتی اپل به کنگره فراخوانده شد. او میگوید با افراد زیادی از جمله بیل کلینتون 42امین رییس جمهور ایالات متحده مشورت کرده است که قبلا یکدیگر را در بنیاد کلینتون ملاقات کرده بودند.

 

Laurene Powell Jobs

همسر استیو جابز فقید نیز در زمینه شهادت در کنگره نیز از مشاوران کوک بوده است.کوک روز مرگ استیو جابز را بدترین روز زندگی اش خواند و گفت : لارن (همسر استیو جابز) شناخت بسیار خوب و عمیقی هم از من و هم از اپل دارد. 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373