لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7: آیا تاریخ نهایی عرضه مشخص شده؟

آیفون 7: آیا تاریخ نهایی عرضه مشخص شده؟
در شرایطی که هنوز دقیقا مشخص نیست اپل برای گوشی جدید خود از نام آیفون 7 استفاده خواهد کرد یا نه, اما یک چیز برای همه قطعی است: اپل گوشی جدید خود را (که احتمالا یک مدل 4.7 اینچی و یک مدل 5.5 اینچی خواهد بود) در سپتامبر پیش رو معرفی خواهد کرد. شایعاتی مبنی بر این شنیده میشود که اپل قصد دارد در 7ام سپتامبر کنفرانسی برگزار کند که با توجه به این تاریخ, فروش آیفون جدید نباید مدت زیادی بعد از آن باشد.
ماه گذشته شنیده شد که گوشی جدید آیفون (شاید با نام آیفون7) تا 16 سپتامبر عرضه میشود. اما امروز 9to5Mac یک برنامه کاری از یکی از فروشگاههای AT&T منتشر کرد که نشان میدهد آیفون جدید در اواخر سپتامبر قابل عرضه خواهد بود. این اطلاعات, ساعات جدید کاری را در دو تاریخ 9ام و 23ام سپتامبر نشان میدهد.احتمالا 9ام سپتامبر تاریخی است که AT&T پیش فروش آیفون های جدید را آغاز میکند و 23ام آنها را تحویل میدهد.
 
 
تاریخ عرضه ایفون 7
 
 
البته باید خاطر نشان کرد که ممکن است ساعت کاری جدید AT&T مربوط به فروش آیفون های جدید نبوده و برای  LG V20 باشد. اگرچه که 23ام سپتامبر روز جمعه است و طبق سنت گذشته, اپل همیشه فروش آیفون را از روز جمعه آغاز کرده است. ضمن اینکه 16ام سپتامبر هم همین شرایط را دارد و باید منتظر بود تا همه چیز از طرف اپل مشخص شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420