لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک تحلیلگر وال استریت: اپل آیفون 7 نا امید کننده خواهد بود

یک تحلیلگر وال استریت: اپل آیفون 7 نا امید کننده خواهد بود
کاهش فروش چند ساله آیفون, امسال دومین سال پیاپی خود را تجربه میکند.مساله ای که تا کنون بی سابقه بوده و حتی وال استریت را نیز نگران کرده است.آقای Steve Grasso مدیر بخش فروش Stuart Frankel نظرات خود را در این زمینه بیان میکند. او معتقد است اپل عملکرد ضعیفی داشته است.با این وجود  رشد ناگهانی سهام اپل بعد از گزارش وضعیت مالی سه ماهه سوم این شرکت رخ داد.او همچنین اضافه میکند همگی منتظر آیفون 7 هستند اما من فکر میکنم آیفون 7 نا امیدکننده خواهد بود.
به تازگی گزارشی که برگرفته از ترافیک های اینترنتی در جهان است اعلام کرده که اپل از سه ماه دوم 2015 تا همین بازه در سال 2016 ترافیک اینترنتی در 18 کشور از 20 کشور را از دست داده.ترافیک اینترنتی در ایالات متحده 4 درصد, آلمان 6 درصد, و بریتانیا 10 درصد برای اپل کاهش داشته اند.
 
سهم ترافیک اینترنتی اپل در سال 2016
 
این در حالی است که ترافیک اینترنتی برای سامسونگ برای بازه زمانی منتهی به سه ماهه دوم 2016 در 18 کشور رشد داشته است. 10 درصد افزایش سهم ترافیک اینترنتی در فرانسه, آفریقای جنوبی, کانادا, بریتانیا و استرالیا دیده شده است. از قضا یکی از دو کشوری که سامسونگ سهم ترافیک اینترنتی را در آنها از دست داد تبدیل به بازاری شد که اپل در آن رشد کرد.آن کشور عربستان سعودی است.
 
سهم ترافیک اینترنتی سامسونگ در سال 2016
این گزارش همچنین بیان میکند به لطف آیفون اس ای, گوشیهای 4 اینچی همچنان در کانادا, فرانسه, ژاپن, بریتانیا و ایالات متحده محبوب مانده اند. در این کشورها گوشیهای 4 اینچی بیش از 20 درصد سهم ترافیک اینترنتی را بخود اختصاص داده اند. گوشیهای با رزولوشن تصویر 1440×2560 (QHD) افزایش سهم ترافیک اینترنتی در سال گذشته را تجربه کرده اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373