لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون با بدنه تماما شیشه ای برای سال 2017

آیفون با بدنه تماما شیشه ای برای سال 2017
با توجه به گزارش جدیدی از Nikkei Asian Report کمپانی تولید کننده Foxconn, برای آیفونِ سال 2017 مشغول کار بر روی بدنه ای از جنس شیشه است. طبق قرارداد دو ساله ای که قبل از این منعقد شده قرار است آیفون سال 2017 ظاهر و امکانات کاملا جدیدی داشته باشد.اما از آنجا که سال 2017 دهمین سالگرد معرفی آیفون خواهد بود, گمانه زنی ها حاکی از آن است که امسال تغییرات جزیی بر روی آیفون اعمال میشود و اپل قصد دارد سال آینده تغییرات بزرگ آیفون را عملی کند.
 
 
ایفون جدید
 

به گفته یکی از نزدیکان کارمند اپل در تایوان, Foxconn نزدیک به دو سال است بر روی یافتن بدنه شیشه ای مناسب برای آیفون سال آینده مشغول به کار و تحقیق است.این کمپانی تولید کننده یکی از شرکتهایی است که در مونتاژ آیفون و مدلهای پلاس آن فعال است و همچنین بدنه های فلزی آیفون 6 اس پلاس و آیفون اس ای را نیز تولید میکند.لازم به ذکر است که تولید بدنه های آیفون 7 پلاس نیز بر عهده این کمپانی خواهد بود.دیگر سازندگان بدنه های آیفون دو شرکت Taiwan’s Catcher Technologies از تایوان و Jabil Circuits از ایالات متحده هستند.

احتمال میرود آیفون سال 2017 از بدنه ای شیشه ای و فریم فلزی به همراه نمایشگر AMOLED استفاده کند.  شایعه شده است که Touch ID در داخل صفحه نمایش جاسازی شده است که بدین ترتیب جلوی آیفون 2017 کاملا یک دست خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420