لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت نهایی

آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت نهایی
21 ترفند پوکی مون قسمت چهارم و نهایی :
16 : قبل از دریافت XP یا ارتقاع پوکمون از تخم مرغ شانسی استفاده کنید . تخم مرغ شانسی را میتوانید از فروشگاه های پوکی بخرید یا به عنوان جایزه افزایش سطح دریافت خواهید کرد. این تخم ها XP در یافتی شما را دوبرابر کرده و نیم ساعت طول عمر دارند. شما میتونید از این عناصر ارزشمند موقع شکار چندین پوکیمون ها استفاده کنید ، اما بهترین زمان برای مصرف این ها موقع ارتقاء پوکیمونها است در حالت معمول ، برای ارتقاءیک پوکیمون 500XP دریافت میکنیدبا ساتفاده از یک تخم مرق شانسی ایت عدد تا 1000 XP بالا میرود.
 
 
17 : دوست دارید تخم های گذاشته شده زود تر باز بشوند ؟ دور اتاق راهشون ببرید . اگر به اندازه کافی زمان ندارید تا به قدم زدن بپردازید تا تخم های مخصوص باز شوند پس میتونید با پشت و رو کردن گوشی همراهتون روی میز کار یا راه رفتن دور اتاقتون به بازی کلک بزنید. البته اگر جایی که هستید از GPS ضعیفی برخوردار باشه که چه بهتر. (البته میتونید به کمک یک سگ یا پنکه یا نوار کاست بزرگ هم اینکار رو بکنید فقط ممکنه به گوشیتون صدمه بزنید.)
 
باشگاه ها و تیم ها
 
 
18 : پوکیمون ها را با عنصر مخالفشون به مبارزه بطلبید : ممکنه در بعضی باشگاهها موفق نباشید و شرمسار بیرون بیاید اما اگر این کلک رو بدونید این اتفاق هیچوقت نمی افته :
چطور یک پوکیمون رو در مقابل عنصر ضد خودش قرار بدید !!! هر موجودی یک پایه ی اصلی دارد که با یک عنصر خاص در ارتباط است و مثل دنیای واقعی بعضا عناصر از برخی دیگر قوی تر اند. ما برای شما لیستی از عناصر و متضاد های انها اماده کردیم تا بتونید در مبارزاتتون علیه موجودات دیگه استفاده کنید:
Normal: Fighting
Fire: Water, Ground, Rock
Water: Electric, Grass
Electric: Ground
Grass: Fire, Ice, Poison, Flying, Bug
Ice: Fire, Fighting, Rock, Steel
Fighting: Flying, Psychic, Fairy
Poison: Ground, Psychic
Ground: Water, Grass, Ice
Flying: Electric, Ice, Rock
Psychic: Bug, Ghost
Bug: Fire, Flying, Rock
Rock: Water, Grass, Fighting, Ground, Steel
Ghost: Ghost
Dragon: Ice, Dragon, Fairy
Steel: Fire, Fighting, Ground
Fairy: Poison, Steel
 
 
19 : در ابتدای هر مبارزه جا خالی بدید : اگر در ابتدای مبارزه یک یا دو جا خالی به چپ و راست بدید میتونید یک یا دو فرصت حمله بیشتر به دست بیارید. این مورد پوکیمون های سرعتر و کوچکتر بیشتر صدق میکنه. گاهی ممکنه بتونید یک هیولای بزرگ رو با یک پوکیمون کوچک از پا دربیارید.
 
 
20 : باشگاه ها را شکار کنید :
اگر پوکمون شما توان صاحب شدن یک باشگاه رو ندارد ، با دوستانی که پوکمونهای قوی دارند سراغ باشگاه بروید. صبر کنید تا دوستانتان در باشگاه مبارزه کنند و پیروز شوند ، بعد از این که پیروز شدن برای چند لحظه باشگاه سفید و بی صاحب میشود ، دقیقا در همون لحظه باید پوکمونتان را وارد باشگاه کنید تا برنده باشگاه شوید . وقتی شما صاحب باشگاه شدید دوستانتان میتوانند پوکمونهایشان را برای بهبود به باشگاه شما بیاورند.
 
 
21 : پوکمون های مختلفی رو به باشگاه دوستانتون بفرستید :
پوکمونهایتان را به باشگاه هایی که دوستانتان صاحب شده اند بفرستید. البته توجه کنید پوکی مونهایی با عناصر مربوط رو به باشگاهی با عناصر مربوط بفرستید تا بهتر آموزش ببینند.
 
 
امیدوارم از این سری اموزش پوکمون گو کمال استفاده را برده باشید . شما هم میتونید کاک ها و اموزشهای خودتان را برای ما ارسال کنید .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420