لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو را جایگزین کامپیوترتان کنید

آیپد پرو را جایگزین کامپیوترتان کنید
ویدیو جدید اپل برای آیپد پرو به شما پیشنهاد میکند تا نگاه جدیدی به یک کامپیوتر داشته باشید هرچند ایپد پرو 9.7 اینچی و 12.9 اینچی اپل محصولات جدیدی نیستند ، اما چیپ A9X اپل ، این دستگاه ها را تبدیل به کامپیوتری فوق العاده قوی و بی بدیلی کرده است .
مدل 12 اینچی بزرگترین تبلت تولیدی اپل تا کنون است و از زمان ارایه آن تبدیل به یک موفقیت برای این شرکت شده است که تمام اینها ، این دستگاه را تبدیل به دستگاهی قابل رقابت با یک کامپیوتر شخصی میکند . با در نظر گرفتن این موارد ، اپل این هفته ویدیوی تبلیغاتی برای این دو محصول ارایه کرده و در این ویدیو اشاره شده که شاید زمان آن رسیده باشد که به کامپیوتر های شخصی نگاهی جدید داشته باشیم .
در ویدیو جدید که میتوانید در زیر مشاهده کنید، گفته شده “وقتی دقیقا میدونید که یک کامپیوتر چیست ! “، شما قابلیت های آیپد پرو را میبینید ( این که صفحه ای که میتوانید لمس کنید و یا توانایی تایپ با صفحه کلیدی که میشود از شر اش خلاص شد) ، وشما را تشویق به این میکند که از خود بپرسید : ” دیگر چه کارهایی را میتواند این آیپد انجام دهد ؟ “
نیازی به گفتن نیست که آیپد پرو هرکاری را که یک کامپیوتر شخصی توان انجام آن را دارد میتواند به راحتی پوشش دهد . هرچند میتوان گفت که برای خرید یک کامپیوتر هزینه کمتری لازم است اما اگر قصد داشته باشید از شر کامپیوتر شخصی خود خلاص شوید ، هر یک از آیپد پرو ها به راحتی قابل جانشین شدن هستند . 
 
{media id=888,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420