لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت سوم

آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت سوم
در این پست قصد داریم قسمت سوم ترفندهای بازی محبوب پکمون گو را شرح دهیم . پیش تر دو قسمت از این ترفندهای 21 گانه را گذاشته بودیم که 10 تای آن ها بیان شده بود . میتوانید برای خواندن دو قسمت اول به پست های ” آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت اول ” و ” آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت دوم ” مراجعه کنید . با ما در ادامه برای آموزش ترفندهای بعدی همراه باشید .
 

دنیای پوکی مون و ایستگاه های پوکی

 
11. در ساعات غیر معمول بازی کنید هرچند بازی وقت نهار یا عصر هنگام و کلا در زمانهای شلوغ لذت بخشه اما اگر آخر شب ها یا صبح خیلی زود بازی کنید بیشتر خوش خواهد گذشت و رقابت کمتری را در پیش خواهید داشت .
 
12. با استفاده از بازی Ingress ایستگاه های پوکی را پیدا کنید. Niantic برای بسیاری از باشگاه ها و ایستگاههای پوکی از نقشه های بازی قبلی خود یعنی Ingress استفاده کرده. پس برای هدفمند کردن شکارهای خود میتوانید از این بازی استفاده کنید. هر جا در Ingress پورتال یا دروازه ای میبینید، در پوکیمون همانجا یک ایستگاه پوکی خواهید دید.
 
13. اگر فقط قصد شکار در کافی شاپ ها یا فروشگاه ها را دارید طعمه گذاری کنید. اگر جزو اون عده هستید که اهل گشتن و شکار کردن نیستن و فقط در فروشگاه ها یا کافی شاپ مشغول بازی هستید، طعمه گذاری کنید و بشینید تا پوکمون به سمت شما بیاید . این موضوع تقریبا 3 تا 5 دقیقه طول خواهد کشید . اگر قصد گرفتن پوکمون کمیابی را دارید از بخور هم استفاده کنید. اگر به گشت و گذار بپردازید با بخور معمولا هر 1 دقیقه یک پوکیمون شکار خواهید کرد . اما در این حالت هر 5 دقیقه این اتفاق خواهد افتاد.
 
14. خاک ستاره ها (Stardust) و شکلاتهاتون رو با دقت خرج کنید . در شروع بازی دائم تشویق میشوید تا پوکمونهای خود را ارتقا بدهید. اما دست نگه دارید، بعدا پوکیمون های قوی تری به دست میاورید و به اینها بیشتر نیاز خواهید داشت.
 
15. هنگام تحویل موجودات ، آنهایی که سطح بالاتری دارند را انتخاب کنید وقتی پوکمون تون رو تقویت قوا میکنید، حلقه ای را مشاهده میکنید. هرچقدر این حلقه به سمت راست نزدیکتر باشد افزایش قدرت ان پوکیمون موثر خواهد بود.
 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420