لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت اول

آموزش ترفندهای بازی پوکمون گو – کد تقلب – قسمت اول

21 راهنمایی، ترفندها، و کد تقلب برای بازی پوکیمون گو :

یکی از بزرگترین رموز موفقیت در بازی ها ، این است که باید با بهترین ها همراه شوید . با اضافه شدن بسیاری از آی پی کشورها من جمله ایران به سرورهای این بازی طوفان پوکمون گو دنیا را درنوردیده است و غوغای بزرگی در دنیا در حال شکل گرفتن است . حتما تا به حال مردم زیادی را در خیابان دیده اید که در حالی که سرشان در گوشی هایشان هست به این طرف و آن طرف برای شکار پوکمون میدوند و میخواهند تعداد اسرای خود را افزایش دهند .در این پست قصد داریم تا ترفندهای این بازی مهیج را آموزش دهیم . با ما در ادامه همراه باشید :

یافتن و گرفتن پوکمون

1. به پارکهایی که توقفگاه های پوکی زیادی دارند سر بزنید . پوکمون ممکن است در هر جایی پیدا شود ، اما بهترین مکان جاهای شلوغ است ، پس سراغ مکانهای شلوغ بروید . شهرها محل بسیار خوبی برای شروع هستند، اما پیشنهاد من برای یافتن پوکی های خاص پارکهایی با محیط های ابی فراوان یا پارکهای ساحلی است. مکانهای خاص کمکتون میکند تا پوکی های خاص رو صاحب شوید ، ضمن اینکه پارکهایی با توقفگاه های پوکی زیاد باعث میشود موقع شکار پوکی ها ، توپ پوکی کم نیاورید. (نجریه نشان میدهد که اگر در ایستگاههای پوکی از بخور استفاده کنید شانس یافتن پوکیمونهای بیشتری را خواهید داشت ) 
 
2. دونفره شکار کنید : وقتی پوکی ظاهر میشود برای همه قابل رویت است و هرکسی در محل میتواند آن را شکار کند . بنابراین شکار به صورت جفتی (یا حتی گروهی) توصیه میشود .
با دوتسانتان به شکار اسرا بروید : با دوستان شکار رفتن نه تنها هیجان و لذتی بیشتری داره بلکه میتونید محیط بیشتری رو هم برای رد پای کادابارا (Kadabra) جستجو کنید.
 
 
3. شبها شکار کنید : مهمترین موضوع : مراقب باشید مورد سرقت یا زورگیری قرار نگیرید. پس کاملا واضح است که مثل یک طعمه نباید توی شهر تردد کنید . فقط در جاهای روشن دنبال پوکی بگردید و باز هم تاکید میشود به صورت گروهی برای شکار اقدام کنید . حتما ماشین را در نزدیک ترین مکان پارک کنید . بهترین پوکی ها در شب شکار شده اند .
 
4. برای جستجو پوکمون از حلقه رادار استفاده کنید همانطور که توجه دارید ، حلقه دور اواترتون تو بازی حکم رادار را دارد و به شما میگوید که کدام جهت شانس بیشتری برای یافتن پوکی دارید . همچنین رد پا ها را نیز برایتان نمایان خواهد کرد. وقتی رد پای یک پوکی را تا اخر ردگیری کردید یعنی پوکی همون نزدیکیهای شماست. همان جا ثابت بمانید تا رادار پوکی را نمایش دهد . پس نیاز نیست برای پیدا کردن پوکمون های سرگردان به محیط های عجیب مانند قبرستان ها یا خانه همسایه بروید !!! رادار بهترین کمک کننده برای دریافت پوکمون میباشد .
 
5. برای یافتن پوکیمونهای شانسی دنبال برگهای ریزان باشید . این برگهای ریخته شده حاکی از محل ظهور یک پوکیمون دارند. اگر مدتی همان اطراف بمانید به احتمال زیاد میتوانید پیداش کنید. البته بعید بنظر میرسد که ردپای یک نمونه خاص و نادر رو در همچین مکانهایی پیدا کنید.
پایان قسمت اول

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420