لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر و ویدویوی تبدیل جک هدفون به آداپتور لایتنینگ آیفون 7 یا آیفون 6SE

تصاویر و ویدویوی تبدیل جک هدفون به آداپتور لایتنینگ آیفون 7 یا آیفون 6SE
پس از اینکه حذف پورت ۳.۵ میلی متری آیفون 7 به تایید همه کارشناسان رسید ، حال گمانه زنی های زیادی در رابطه با جایگزین این پورت به گوش میرسد . بسیاری بر این عقیده بودند که اپل با حذف این پورت ، ۲ راه حل دارد . مورد اول ارائه هندزفری با پورت لایتنینگ و مورد دوم هم ارائه هندزفری بلوتوث . 
اما حال روش سومی هم به گوش میرسد که قرار است جایگزین این پورت استاندارد شود . اپل قصد دارد تا تبدیلی ارائه کند تا پورت لایتنینگ را به پورت ۳.۵ میلی متری تبدیل کند . این تصاویر که به نظر میرسد از مقر اصلی اپل در کشور ویتنام و کارخانه فاکس کان میباشد ، عکس های اصلی آیفون 7 و آداپتور آن میباشد . 
 
تصاویر و ویدویوی تبدیل جک هدفون به آداپتور لایتنینگ
 
شاید بتوان دلیل این ادعا را که این تصاویر ، مربوط به آیفون 7 میباشد را شباهت این مبدل به تبدیل های اصلی اپل دانست . حتما تا به حال تبدیل های ساخت شرکت اصلی اپل را زیاد دیده اید . برای مثال تبدیل پورت USB C به پورت USB و یا تبدیل پورت Mini Display به VGA که شباهت بی اندازه ای به این پورت دارند . 
جالب است بدانید زمانی که این آداپتور به آیفونی که از نسخه iOS 9 بهره میبرد متصل گردد ، با پیغام عدم شناسایی ماژول روبرو خواهد شد . اما چنانچه این مبدل به آیفونی که از iOS 10 بهره میبرد وصل شود ، به خوبی کارکرد خود را نشان خواهد داد . بنابراین اپل میخواهد کل کاربران را به مهاجرت به iOS 10 ترغیب کند .
 
تصاویر و ویدویوی تبدیل جک هدفون به آداپتور لایتنینگ
 
البته باید این موضوع را هم مد نظر داشته باشیم دو مورد اولی که حدس زده میشد اپل به سمت آن ها برای پوشش پورت 3.5 میلی متری برود ، از ضعف هایی برخوردار بود . مثلا استفاده از هندزفری با پورت لایتنینگ ، محدودیت استفاده از آیفون را به ارمغان می آورد و دیگر نمیتوانستیم از هندزفری در سایر دیوایس ها استفاده کنیم . البته استفاده از هندزفری بلوتوث هم باتری زیادی را میطلبید که کسل کننده به نظر میرسد .
شاید اپل منطقی ترین راه را انتخاب کرده است .
 
{media id=883,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373