لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویژگی جذابی که نرم افزار سافاری در آی او اس ۱۰ دارد

ویژگی جذابی که نرم افزار سافاری در آی او اس ۱۰ دارد
سافاری از فایل های گیف در آی او اس ۱۰ پشتیبانی خواهد کرد :
سافاری در ای او اس 10 پشتیبانی بهتر از گیف ها خواهد داشت و از اجرای خودکار ویدیوهای مزاحم جلوگیری خواهد کرد . اپل برنامه های زیادی برای اجرای ویدیو در نرم افزار سافاری در نسخه آینده آی او اس دارد . متوقف کردن ویدیوهای مزاحم خودپخش و پشتیبانی بهتر از فایلهای گیف را میتوان یکی از این موارد دانست . امروز مهندس نرم افزار شرکت اپل “جر نوبل” در این باره اینگونه ابراز کرد : تغییرات به وجود آمده در آی او اس ۱۰ و نرم افزار سافاری به شکل بروزرسانی های متعدد خواهد بود و یکی این سیاست بر روی عناصر ویدئویی  خواهد بود .
همانطور که کاربران ای او اس 8 و 9 میدانند ، برای استفاده از برچسب های ویدیویی نیازمند کلیک کردن کاربر بر روی گیف برای اجرای ان است که مسبب محیط کاربری خسته کننده ای میباشد . برای اجرای یک گیف لازم است تا ابتدا آن را بارگزاری کنید ، سپس کلیک کرده تا اجرا شود و سپس منتظر شوید تا در تمام صفحه آن را ببینید. در ای او اس 10 تجربه کاربری ساده تر خواهد بود . 
در آینده ، با مجوز جدید Webkit  به ویدیو های بدون صدا و فایلهای گیف ، فایل های یادشده بدون نیاز به کلیک اجرا می شوند ، ویدیوهای اینلاین (“video playsinline”) نیز اتومات پخش میشوند و نیازی به اجرای تمام صفحه نخواهند داشت .
در همین حال ، ویدئوهایی که شامل عنصر صدا هستند به صورت خودکار متوقف خواهند شد و باید توسط کاربر اجرا شوند و هرگاه از صفحه خارج شوند متوقف خواهند شد تا در مصرف باطری صرفه جویی شود . ما معتقدیم این سیاستهای نو ویدئو ها را تبدیل به ابزاری کاربردی تر برای طراحی های مدرن میکند . در عین حال وبگردی برای پهنای باند و باطری کاربران خرج تراشی نمیکنند و آن ها را به راحتی هدر نخواهند داد . گیفها چون از عناصر ویدئویی در حجم ، اندازه و انرژی کمتر بهره میبرند دارای کاربری بیشتر و بهتری هستند . با این روش جدید اجرای گیف کاربران ای او اس دیگر محدودیت ها ی سابق را در مشاهده سایتهای همچون Imgur  نخواهند داشت . متن کامل تغییرات را در  Webkit blog post میتوانید بخوانید . تغییرات جدیدی گه بیان شد هم اکنون در نسخه بتا در دسترس میباشد و تسترها و برنامه نویسان میتوانند آن ها را رویت کنند .
ای او اس 10 پاییز امسال در کنار محصولات جدید اپل ارایه خواهد شد .
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420