لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 مجهز به دکمه هوم لمسی میشود

آیفون 7 مجهز به دکمه هوم لمسی میشود
درست است که اطلاعات Mac Otakara در مورد محصولات آینده گاهی اوقات ناقص به نظر می آید و نمیتوان به صورت کامل اعتماد کرد ، ولی این موضوع به این معنی نیست که اخرین ادعای این سایت را در نظر نگیریم. این ادعای جدید و البته جالب و جذاب است که اگر به وقوع بپیوندد اتفاق خوبی را در پیش خواهیم داشت .
این سایت مدعی شده که دکمه هوم در ایفون 7 همچون سایر ایفون های گذشته دکمه ای فیزیکی و لمسی نخواهد بود . البته این برای چندمین بار است که در ماه های اخیر این خبر را میشنویم که اپل با استفاده از فن اوری فورس تاچ دکمه فشاری را شبیه سازی خواهد کرد و به کمک بازخورد haptic ، به کاربر حس فشردن یک دکمه واقعی را القا خواهد نمود . حسی شبیه آن چیزی که در مک بوک های جدید دریافت میکنید .
 
دکمه هوم آیفون 7 ویا آیفون 6SE اپل
 
اپل هم اکنون این کار را در برخی از مکبوک های خود انجام داده و به گواهی کاربران این حس کاملا القا می شود، و اینکه بسیاری این فن اوری را پذیرفته اند بسیار خوب است. هرچند هیچ دلیلی بر اثبات این موضوع نیست اما این که DigiTimes, و چند منبع دیگر مطالبی با همین مضمون را تایید و منتشر کرده اند میتواند نشانه ای بر اثبات این مهم باشد. شاید خبر خوبی در راه باشد . این فناوری بزرگترین ایراد آیفون ها را که خراب شدن دکمه هوم بود را پوشش میدهد .
احتمالا اپل در میانه های ماه سبتامبر ایفون 7 را ارایه می دهد، و انگاه تمامی این اخبار و موضوعات بر همه مشخص خواهد شد. تا قبل از این حذف دکمه فیزیکی هوم امکان پذیر نشده، اما همه ما خواهان چنین تغییری هستیم، ارزوی ما رو براورده کن “اپل”.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373