لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون به اسکنر چشم مجهز خواهد شد

آیفون به اسکنر چشم مجهز خواهد شد
دیجی تامیز گزارش کرده است که اپل میخواهد فناوری جدیدی را در رابطه با امنیت گوشی هایش رونمایی کند . اپل در حال انجام پروژه اسکن عنبیه چشم میباشد تا آیفون های سال 2018 فقط با عنبیه چشم باز شوند و دیگر خطر لو رفتن اطلاعات شخصی هیچ فردی را تهدید نکند . 
با توجه به افزایش محبوبیت قابلیت های بیومتریک ، اپل در حال مجهز کردن دیوایس های خود میباشد . از این ویژگی همچنین میتوان به عنوان تاییدیه پرداخت های بانکی استفاده کرد . عنبیه چشم دارای الگوریتم پیچیده ای میباشد که کاملا منحصر به فرد میباشد و کارایی مانند اثرانگشت را دارد . شایعات و اخبار حکایت از این را دارند که اپل خیلی وقت است به دنبال این تکنولوژی هست اما هنوز به موفقیت چشم گیری دست نیافته است . البته رقیب دیرینه اپل ، میخواهد در ۱۲ مرداد امسال محصول جدیدش را با این تکنولوژی رونمایی کند . سامسونگ گلکسی نوت 7 را معرفی خواهد کرد .
این فناوری میتواند جایگزین خوبی برای تاچ آیدی باشد . همچنین تاییدیه عنبیه چشم از مزایای جذابی برخوردار است . یکی از این مزایا را شاید بتوان نیاز نداشتن به ارتباط مستقیم و نزدیک برای قفل‌گشایی دستگاه و همچنی سرعت بالای قفل‌گشایی اشاره کرد . البته معایبی هم میتوان برای این تکنولوژی برشمرد . عدم کارایی بالا در نور کم و همچنین بازدهی ناکارآمد برای چشم های جراحی شده از جمله معایب این تکنولوژی میباشد .
مینگ‌چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیل‌گر امنیتی KGI هم بر این عقیده است که اپل در حال بررسی این تکنولوژی میباشد و قصد معرفی کردن این تکنولوژی بر روی آیفون سال 2017 میباشد . تا اینجا اطلاعات قابل توجهی در مورد آیفون 2017 داریم . 
شارژر بی سیم و آیفون ضد آب ، حذف دکمه هوم ، صفحه نمایش خمیده و حالا هم اسکنر عنبیه چشم به این بانک اطلاعاتی اضافه شده است . باید منتظر آیفون 7 باشیم . شاید بعضی از این تکنولوژی ها در آیفون 7 هم رونمایی شوند . 
 
 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373