لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

8 ترفند کاربردی 3D Touch

8 ترفند کاربردی 3D Touch
تاچ سه بعدی که با معرفی آیفون 6اس به دنیای اپل آمده است ، دارای قابلیت های زیادی میباشد . میتوانید از این قابلیت ها در راه سهولت استفاده و هر چه سریعتر انجام دادن کارهایتان استفاده کنید . در ادامه به آموزش 8 ترفند کاربردی در رابطه با این تکنولوژی خواهیم پرداخت . تکنولوژی 3D یک دنیای جدید در صفحه نمایش ها به وجود آورده است . 
1 : دسترسی سریعتر به تنظیمات باتری : برای این کار کافی است تا دستتان را روی آیکون Setting نگه دارید تا منوی تنظیمات باتری به نمایش گذاشته شود . همان طور که ملاحظه میکنید ، تنظیمات دیگری از قبیل بلوتوث و وای فای نیز در دسترستان خواهد بود . 
2 : دریافت پیش نمایش لینک : هر لینکی که در هر جای آیفون دیدید را میتوانید به صورت پیش فرض ببینید . اگر قصد دارید قبل از باز کردن لینک ، محتویات صفحه را نگاه کنید ، کافی است دستتان را روی لینک بفشارید تا پیش نمایش ظاهر گردد . 
3 : بخش Private نرم افزاری سافاری : همان طور که از نامش پیداست این بخش برای استفاده های شخصی میباشد . چنانچه قصد دارید تا رد پایی از خودتان در نرم افزاری سافاری برجای نماند ، کافی است از این قابلیت استفاده کنید . کافی است روی نرم افزار Safari دستتان را بفشارید و گزینه New Private Tab را انتخاب کنید . البته از این قسمت به تنظیمات Bookmark iم دسترسی خواهید داشت . 
4 : دسترسی سریع به دوربین سلفی ، فیلمبردای و اسلموشن : برای این کار هم کافی است تا دستتان را روی نرم افزار Camera نگه دارید تا همه تنظیمات و گزینه های مربوطه نمایش داده شوند . 
5 : مهم ترین قابلیت : پیش نمایش پیام های تلگرام بدون Seen شدن : این قابلیت یکی از پرکاربردترین ویژگی های 3D Touch میباشد . اگر میخواهید پیام های یک شخص را بدون اینکه تیک دوم به معنای Seen شدن بخورد ، روی پیام های جدید دستتان را نگه دارید تا پیش نمایش پیام ها به صورت کامل ظاهر شود . 
6 : باز کردن مولتی تسکینگ بدون لمس دکمه هوم : این ویژگی برای کسانی میباشد که نگران خراب شدن دکمه هوم گوشی شان میباشند . دیگر نیاز به لمس دوباره دکمه هوم نیست و فقط کافی است تا سمت چپ صفحه نمایش را کمی فشار دهید تا کلیه نرم افزارهای باز به نمایش گذاشته شوند . 
7 : آپدیت نرم افزار : بر روی اپ استور دستتان را فشار دهید و گزینه Update All را بزنید تا همه نرم افزارهای شما به صورت یکجا بروزرسانی شود . 
8 : ترازو : درست خواندید . یکی از ویژگی های 3D Touch قابلیت وزن کشی میباشد . پست آموزشی این ویژگی پیش تر در سایت قرار گرفته بود . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420