لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

86 در صد از اپلی ها به آی او اس 9 مهاجرت کرده اند

86 در صد از اپلی ها به آی او اس 9 مهاجرت کرده اند
اخباری که در دو هفته گذشته از سمت گوگل منتشر شده بود ، بسیاری از کاربران اندروید را شوکه کرده بود . فقط 13 درصد از اندرویدی ها به آخرین ورژن از اندروید مهاجرت کرده اند . تقریبا ۹ ماهی میشود که از ارائه مارشمالو ، آخرین ورژن اندروید میگذرد و هنوز قسمت اعظم اندرویدی ها هیچ عکس العملی نسبت به این سیستم عامل جدید نشان نداده اند .
امروز اپل در قسمت توسعه دهندگان خبری مشابه و اماری مانند گوگل را منتشر کرد . حدود ۱۰ ماه از ارائه آی او اس ۹ میگذرد و طبق آمار ۸۶ درصد از دارندگان آیفون ، آیپد و آیپاد به این ورژن مهاجرت کرده اند و از امکانات جذاب آن بهره میبرند . 
 
iOS9.png
 
این اعداد و ارقام فوق العاده در مورد محصولات اپل ، جای تعجبی ندارد ۰ چرا که حدود ۷۵ درصد از دارندگان محصولات اپل تا ۴ ماه بعد از ارائه آی او اس ۹ آپدیت و به این ورژن بروزرسانی شده بودند . در مورد آمار آی او اس ۸ و تعداد دستکاه هایی که از این سیستم عامل استفاده میکنند باید به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر حدود  ۱۱ درصد میباشند . این در حالی است که قبل از آی او اس ۹ ، حدود ۸۷درصد از دستگاه های اپل از آی او اس ۸ بهره میبردند . 
این اعداد و ارقام نزدیک نشان از عدم پیشرفت اپل در میزان جلب رضایت مشتریان دارد . آی او اس ۱۰ هم اکنون در ورژن آزمایشی میباشد و هدف از ارائه آن جذب مشتریان بیشتر برای آپدیت میباشد . میتوانید این نسخه را که با تغییرات گسترده همراه بوده است را نصب کنید . تا اوایل پاییز ۲۰۱۶ نیز این نسخه از آی او اس با ورژن نهایی آی او اس ۱۰ جایگزین خواهد شد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420