لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خودروی اپل در سال 2021 رونمایی خواهد شد

خودروی اپل در سال 2021 رونمایی خواهد شد
پیش تر از این طبق اخبار و شایعات منتشر شده انتظار داشتیم تا خودروی اپل در سال 2017 و همراه با جشن تولد ۱۰ سالگی آیفون ارائه شود . اما اخبار جدید حکایت از به تعویق افتادن این پروژه دارد و گویا اپل به مشکلاتی برخورده است . خبر فوق که گویا خبری موثق میباشد ، در وب سایت TheInformation منتشر شده است . 
گویا مشکلات به وجود آمده در حیطه مدیریت پروژه و همچنین قدرت محاسبه داده های سنگین و زیادی میباشد که باید به طور همزمان در سرورهای اپل رخ دهد . اپل میخواهد تا یک سرور بزرگ و عظیم در نزدیکی محل مقر اصلی خود راه اندازی کند . 
شرکت تسلا برای رفع این مشکل از سرویس های تحت وب آمازون استفاده کرده است اما رازداری شرکت اپل و خصوصی سازی آن ها ، همیشه نقطه قدرت و تفاوت آن ها میباشد . استیو زادسکی که سمت مدیریت پروژه تایتان را بر عهده داشت ، استعفا داده است و علت این استعفا و جدایی از اپل بعد از ۱۶ سال را دلایل شخصی عنوان کرده است . 
اپل برای تولید خودروی اتوماتیک خود راه بسیار پرپیچ و خمی را در پیش دارد . به نظر میرسد ابتدا شرکت اپل برای اقبال عمومی ، ماشین خود را به صورت نیمه اتومات روانه بازار کند . شرکت تسلا را میتوان قدرتمندترین رقیب اپل دانست که تجربه ۹ ساله آن ها نقطه قدرت آن ها میباشد . همچنین مدیرعامل این شرکت بیان داشته است : تاریخ افشا شده‌ی قبلی یعنی سال ۲۰۲۰ ممکن است برای ارائه‌ی خودروی اپل خیلی دیر باشد .
اپل میخواهد با استارت پروژه های دیگر ، خود را از سیر نزولی که در آن قرار گرفته است ، نجات دهد . با توجه به موفقیت اپل در هر زمینه ای که در آن ورود میکند ، باید به آینده اپل خوش بین بود .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373