لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل محبوب ترین کمپانی دنیا شد

اپل محبوب ترین کمپانی دنیا شد
بالاخره اپل از گوگل گذشت و محبوب ترین برند دنیا شد . در دو سال گذشته این عنوان برازنده شرکت گوگل بوده است . تحقیقات پیرامون این نوع عناوین بر عهده شرکت FutureBrand میباشد . این شرکت هر ساله لیست ۱۰۰ شرکت محبوب دنیا را اعلام میکند . 
البته این موضوع را نیمتوان بر سقوط شرکت گوگل از لحاظ محبوبیت دانست ، زیرا امسال این برند به خاطر قرار گرفتن به عنوان زیرمجموعه هلدینگ Alphabet شرایط حضور در این سنجش را نداشته است . بد نیست بدانید شرکت Alphabet  در مقام 21ام دنیا از نظر محبوبیت قرار گرفته است . 
شرکت کوپرتینو نشین ها در سال 2014 به مقام 4 ام ، در سال 2015 به مقام دوم و امسال به مقام اول رسیده است . گویا گوشی آیفون SE اپل محبوبت این شرکت را افزایش داده است . 
بدنیست بدانید شرکت مایکروسافت هم امسال در مقام دوم ایستاده است . این شرکت در سال 2015 مقام سوم را اذان خود کرده بود . رقیب اصلی شرکت اپل ، سامسونگ هم روند صعودی خود را طی سال های گذشته ادامه داده است و امسال مقام سوم را گرفته است . 
بسیار بعید میرسد که شرکت Alphabet بتواند محبوبیت شرکت های معروفی همچون اپل و سامسونگ را پیدا کند . گوگل برای رسیدن به این لیست معتبر باید با FutureBrand وارد مذاکره شود تا این شرکت ، زیرمجموعه ها را نیز وارد گود رقابت کند . میتوانید این لیست را بهمراه صعود تعداد پله ها و همچنین سقوط شرکت ها را ببینید . 
 
1_copy_copy.jpg
2_copy_copy.jpg
3_copy.jpg
4_copy.jpg
5.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420