لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی پکیمون چیست ؟

بازی پکیمون چیست ؟
بازی پکیمون بر اساس پیدا کردن موجوداتی هستند که در اطراف ما زندگی میکنند . این موجودات فقط توسط دوربین گوشی و از طریق این بازی قابل رویت هستند . 6 جولای 2016 روز منتشر شدن این بازی مهیج و اعتیاد آور بوده است . یعنی چیزی حدود دو هفته از زمان آشنایی مردم آمریکا از این بازی میگذرد . شما طی این بازی باید از محل جمع آوری پکیمون ها مطلع شوید و در پی شکار کردن آن ها باشید . پکیمون ها ممکن است در یک محل جمع شده باشند . البته این پوکیمون ها فرار هم خواهند کرد و باید همیشه با بالاترین سرعت به آن ها برسید . پس از شکار آن ها ، برده های شما افزایش پیدا میکنند و میتوانید با این برده ها به سایر تیم ها حمله کنید . 
 
تنها شش روز پس از ریلیز این بازی فقط در امریکا  ٢١ میلیون   کاربر جذب کرده که رکورد بازی candy crush را که طی چند سال کسب کرده بود شکست و پر مخاطب ترین بازی تاریخ محسوب شد . تا کنون در کمتر از دوهفته بیش از ٩٠ میلیون   کاربر فعال در دنیا دارد و اکنون روزی ۵.٣ میلیون نفر به آن اضافه میشود!!! و کاربرانش را همچون زامبیهایی بی هوش و هواس و موبایل به دست در سطح شهر به دنبال پیدا کردن این موجودات هدایت میکند . جالب است بدانید شرکت تاکسیرانی Uber که بزرگترین شرکت تاکسیرانی در دنیا میباشد ، برای اولین بار در تاریخ به وجود آمدنش با کمبود ماشین و عدم توانایی سرویس دهی مواجه شد . بسیاری از گیمرها به دنبال شکار پکیمون ها در سطح شهر هستند و همه با تاکسی به محل مورد نظر میروند . 
تاثیر وحشتناکی که این بازی بر روی زندگی افراد آمریکایی گذاشته است ، بسیار عجیب و غیر قابل باور است . بسیاری از شهروندان از شغل خود برای ادامه دادن به این بازی استعفا داده اند تا به راحتی بتوانند در هر ساعتی دنبال پکیمون ها باشند . جالب است بدانید هفته گذشته چند نوجوان که در پی پکیمون در طبیعت رفته بودند از ارتفاع سقوط میکنند و کشته میشوند . فقط یک نفر از این حادثه نجات پیدا کرده بود که وی به هیچ عنوان پشیمان نبود و اظهار کرده که بسیار خوشحال است که پکیمون های زیادی را به دست آورده است . 
درآمد نجومی این شرکت که حدود ١۴.۵ بیلیارد دلار در دوازده روز بوده !!! تنها محدود به طراحان این بازی نیست و اپل استور و گوگل پلی و مایکروسافت و گوگل مپ و موسسات حمل و نقل و مکانهای تجمع این موجودات مانند رستورانها و بارها نیز در کنار ان درآمدهای زیادی کسب کردند. که این هجوم و درآمد و میزان کاربر در این مدت کم ، دنیای دیجیتال را شکه کرده، و قدرت این عرصه را در جذب مخاطب بیشتر مطرح نموده.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420