لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیبورد جدیدی برای آیپد پرو ساخته شد

کیبورد جدیدی برای آیپد پرو ساخته شد
شرکت ریزر ( Razer ) دست به تولید کیبوردی زده است که شاید یک سروگردن از کیبوردهای خود شرکت اپل بالاتر باشد . از ویژگی های این کیبورد میتوان به بلوتوث بودن آن و همچنین تغییر زاویه تایپ اشاره کرد . دو ویژگی ای که شاید عدم حضورش در کیبوردهای هوشمند بدجوری حس میشد .
این صفحه کلید جذاب علاوه بر اینکه یک محافظ خوب و باکیفیت برای آیپد میباشد ، یک صفحه کلید مکانیکی نیز میباشد . بدین ترتیب که به هر زاویه ای که بخواهید ، میتوانید این کیبورد را خم کنید . صفحه کلید ریزر از سوییچ‌های مکانیکی بسیار نامشهود که توسط این کمپانی طراحی شده‌اند، استفاده می‌کند. محفظه‌ی بیرونی کلیدها از نوع چیکلت بوده و آستانه‌ی نیروی محرک برای آنها ۷۰ واحد گرانشی است.
به نکته جذابی که میتوان در مورد این نرم افزار اشاره کرد ، روشنایی زیرین کیبورد میباشد . این روشنایی از ۲۰ سطح گوناگون تشکیل شده است که یک امکان فوق العاده محسوب میشود . جالب است بدانید که نور زیر کیبورد دستگاه های اپل از ۵ سطح محتلف تشکیل شده است .
 
 کیبورد جدیدی برای آیپد پرو ساخته شد
 
تمامی قطعات این کیبورد جداشدنی میباشد . پایه فلزی آن که امکان قرار گرفتن زاویه های مختلف را میدهد و همچنین بدنه پلی کربنات هم قابلیت جداشدن را دارد . تنها ضعفی که میتوان به این کیبورد ۱۶۹ دلاری وارد کرد ، عدم پشتیبانی از پورت اسمارت کانکتور میباشد و اتصال آن از پورت بلوتوث میباشد . گویا باطری این کیبورد کاربردی حدود ۱۰ ساعت میباشد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420