لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارور iPhone is disabled را چه کنیم ؟

ارور iPhone is disabled را چه کنیم ؟
اگر شما هم جز دارندگان آیفون و یا آیپد هستید حتما تا به حال با ارور مشهور iPhone is disabled مواجه شده اید . اروری که در اثر زدن اشتباه پسورد به وجود میآید و حتی اگر پسورد درست را هم بدانید باز هم اپل اجازه وارد کردن پسورد را به شما نیمدهد . در این پست قصد داریم تا آموزش رفع این ارور را قرار دهیم . البته باید بدانید که کیه اطلاعات گوشی پاک خواهد شد . با ما در ادامه همراه باشید : 
اولین کاری که نیاز هست تا انجامش دهید ، بردن گوشی به حالت DFU Mode میباشد . گوشی را باید به این حالت ببرید تا نرم افزار آیتونز آن را شناسایی کند . چنانچه گوشی را به این حالت نبرید آیتونز گوشی را شناسایی نخواهد کرد . برای آموزش بردن گوشی به حالت DFU Mode به پست ” آموزش بردن گوشی به حالت DFU و Reovery ” مراجعه کنید .
برای قدم دوم باید آخرین ورژن آی او اس را دانلود کنید . در حال حاضر و زمان نگارش این پست ، آخرین ورژن آی او اس 9.3.2 میباشد . میتوانید این نسخه از آی او اس را از پست “ آی او اس ۹.۳.۲ منتشر شد ” دانلود کنید . 
حال برای مرحله آخر فقط کافی است گوشی و یا آیپد را به کامپیوتر وصل کنید و نرم افزار آیتونز را اجرا کنید . حال باید گوشی را ریستور کنید . 
اگر به هر دلیلی آیتیونز اجرا نشد باید نسخه آخر آن را دانلود کنید .از منوی بالا بر روی آیفون، آیپد و یا آیپاد لمسی خود کلیک کنید. با نگه داشتن کلید “Option” در مک و “Shift” در ویندوز بر روی دکمه “Restore iPhone” کلیک کنید. در پنجره باز شده به مسیر محل ذخیره فایل iOS که دریافت کردید بروید و آنرا انتخاب و دکمه “Open” را بزنید. آیتیونز پیغامی به شما مبنی بر پاک کردن کل دستگاه و بروزرسانی به نسخه iOS داده شده نمایش می دهد، دکمه “Restore” را بزنید. البته میتوانید برای آموزش کامل به پست ” آموزش ریستور و آپدیت آیفون و آیپد توسط فایل IPSW ” مراجعه کنید . 
در انتها شما را به دیدن ویدیوی آموزش ریستور گوشی دعوت میکنم : 
 
{media id=869,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373