لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی گران ترین نرم افزارهای اپ استور

معرفی گران ترین نرم افزارهای اپ استور
شاید باورش سخت باشد که بعضی از نرم افزارهای اپ استور هزینه 500 دلاری دارند و باید برای تهیه آن پول یک گوشی آیفون را پرداخت کرد . بد نیست که نگاهی به این نرم افزارهای پرزرق و برق بیاندازیم و از علت گران بودنشان مطلع شویم . اپ استور به عنوان بزرگترین و امن ترین منبع نرم افزاری در دنیا مشخص شده است . بد نیست بدانید که حدود ۳۰٪ از این مرجع عظیم به صورت رایگان در اختیار دارندگان محصولات اپل قرار گرفته است .
1 : نرم افزار DDS GP Yes : این نرم افزار پزشکی فقط برای دندان پزشکان کاربرد دارد . هزینه 500 دلاری آن هم برای تخصصی بودن آن میباشد . یکی از امکانات این نرم افزار درست کردن سابقه پزشکی برای بیماران میباشد . یکی از پردرآمدترین شغل های دنیا ، باید هم نرم افزارهایش گران باشد . 
2 : نرم افزار TouchChat : شاید بتوان این نرم افزار را یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای اپ استور نامید . این نرم افزار 300 دلاری را میتوان گران ترین نرم افزار نامید . این نرم افزار مخصوص افراد بیمار میباشد . توسط این نرم افزار افرادی که دچار سندروم و اوتیسم هستند ، قادر به تکلم میشوند و میتوانند با سایرین ارتباط برقرار کنند . توسط این نرم افزار جذاب شخص بیمار میتواند منظور خود را به راحت ترین شکل ممکن بیان کند . 
3 : نرم SafeSession : توسط این نرم افزاری امنیتی قادر خواهید بود تا تماس های تلفنی رمزنگاری شده را داشته باشید . این نرم افزار برای افراد امنیتی توصیه میشود ، و استفاده کننده قادر خواهد بود تا تمامی مکالمات خود را به صورت رمزنگاری شده ، ارسال کند . البته طرف مقابل هم باید این نرم افزار را داشته باشد . این نرم افزار هم 300 دلار قیمت دارد . 
4 : نرم افزار Agro : نرم افزار 300 دلاری دیگر اپ استور که شاید تخصصی ترین نرم افزار این حوزه باشد . توسط این نرم افزار میتوان کارشناسان ، به تبادل اطلاعات مواد شیمیایی دسترسی داشته باشند . 
5 : بازی Buffo Fun : این بازی که به موفقیت چشم گیری نرسید ، آخرین آپدیتش مربوط به 7 سال پیش میباشد . این بازی نه چندان موفق متشکل از یک مجموعه سرگرمی است که می تواند سبک هایی نظیر معمایی، اکشن، ورزشی و… را شبیه سازی کند.
6 : نرم افزار Mobile Cam : نرم افزاری که مربوط به دوربین های مدار بسته میشود . با این نرم افزار قادر خواهید بود تا به ۲۵ دوربین مدار بسته به صورت همزمان وصل شوید . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373