لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قصد خرید سهام مسابقات فرمول یک را دارد

اپل قصد خرید سهام مسابقات فرمول یک را دارد
اخبار منتشر شده در مسابقات فرمول 1 ، حکایت از خرید شرکت سهام مسابقات توسط شرکت اپل دارد . اپل برای اولین بار است که میخواهد پا در عرصه مسابقات اینچنینی بگذارد و گویا هدف آن ها نیز پروژه تیتان میباشد . در حال حاضر اکثر سهام مسابفات فرمول 1 در اختیار شرکت CVC میباشد که گویا قصد دارد تمامی سهامش را در اختیار اپل قرار دهد . 
منشا این اخبار و شایعات هم فردی به نام جوساورد میباشد که بلاگر نام آشنای این رقابت هاست . البته جالب است بدانید که اخبار دنیای ورزش و همچنین اخبار دنیای تکنولوژی به این خبر ، عکس العمل خاصی نشان ندادند . 
با توجه به اینکه این فرد خبر دیگری را مبنی بر موثق بودن یا موثق نبودن این شایعه مطرح نکرده است ، Business Insider هم با عبارت ” «در حال حاضر هیچ مدرک معتبری برای اثبات این شایعات وجود ندارد.» ” تقریبا خبر منتشر را به صورت کامل رد کرد . 
از دلایل بزرگی که میتوان به آن ها برای حضور اپل در چنین عرصه هایی اشاره کرد ، استارت پروژه تیتان و تولید خودرو توسط شرکت اپل میباشد . حتما در اخبار گذشته خوانده اید که اپل اقدام به تاسیس یک پایگاه تحقیقاتی مخفی در خاک آلمان کرده است . همچنین بسیاری از مهندسان شرکت خودروی هوشمند تسلا به تازگی به استخدام این غول تکنولوژی درآمده اند . با نزدیک شدن شرکت اپل به بزرگترین اتفاق مسابقات ماشین در دنیا ، رابطه اپل با غول های این تکنولوژی بسیار نزدیک تر خواهد شد . 
همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که اپل در پی توسعه خدمات تصویری خود میباشد . اپل تی وی تحول بزرگی در عرصه تلویزیون ها خواهد داشت و اپل با خرید امتیاز این مسابقات ، گام بزرگی را در ساپورت مستقیم این مسابقات برای دارندگان اپل تی وی برخواهد داشت .
هنوز مقامات رسمی اپل و مسئولین فرمول یک در خصوص شایعات موجود، اظهار نظری نکرده‌‌اند .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420