لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در پی تولید هندزفری بی سیم میباشد

اپل در پی تولید هندزفری بی سیم میباشد
اپل برند تجاری AirPod را در ایالات متحده آمریکا به ثبت رساند . 
طبق اخبار منتشر شده و ویدیویی که به تازگی از نسخه نهایی آیفون 7 منتشر شده است ، تقریبا حذف پورت 3.5 میلی متری هدفون آیفون 7 به تایید همه کارشناسان رسیده است . اصلا بعید نیست که آیفون 7 با هندزفری بی سیم به بازار عرضه شود . البته اخبار ارائه هندزفری با پورت لایتنینگ نیز به تایید رسیده است و احتمالا اپل AirPod را به صورت جداگانه به فروش خواهد رساند . میتوانید در زیر تصاویر منتشر شده در رابطه با ارئه آیفون 7 با هندزفری با اتصال لایتنینگ را مشاهده کنید . 
 
هندزفری آیفون 7 اپلهندزفری آیفون 7 اپل
 
وب سایت MacRumors دست به افشای سندی را زده است که طی آن اعلام شده : نماینده شرکت اپل برای ثبت پتنت هندزفری بی سیم حدود 6 ماه پیش اقدام کرده است . طبق قوانین هر کسی که پتنتی را به ثبت میرساند ، باید حداکثر تا 6 ماه توضیحات کلی مربوط به پتنت را اعلام کنند . اپل دقیقا یک روز قبل از به پایان رسیدن مهلت 6 ماه ، توضیحات کلی مربوط به هندزفری بی سیم را اعلام کرده است . 
با توجه به پیگیری شرکت اپل برای ثبت توضیحات کلی و انتظار تا لحظه آخر ، به نظر میرسد اپل برنامه زیادی برای آینده این ماژول دارد . لازم به ذکر است که اگر تولید این محصول واقعاً به نتیجه برسد، به احتمال زیاد به صورت رایگان همراه با آیفون 7 عرضه نخواهد شد . 
با توجه به هزینه بالای تولید این هندزفری و همچنین محصولات گران اپل به نظر میرسد این شرکت قصد دارد تا آیفون 7 را با هندزفری لایتنینگ به بازار عرضه کند و هندزفری بی سیم را بصورت جداگانه به فروش برساند . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373