لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینتل با تولید تراشه های LTE آیفون 7 درآمد 1.5 میلیاردی خواهد داشت

اینتل با تولید تراشه های LTE آیفون 7 درآمد 1.5 میلیاردی خواهد داشت
اینتل طی عقد قراردادی که با شرکت اپل داشته است ، حدود ۵۰درصد مودم های LTE مربوط به آیفون 7 را تولید کرده است . طی تحقیقاتی که شرکت Cowen and Company انجام داده است ، اینتل از این معامله پرسود حدود 1.5 میلیارد دلار سود به جیب زده است . 
پیش از این اعلام شده بود که اپل و اینتل قراردادی را برای تولید فقط ۲۵٪ از مودم های LTE آیفون 7 منعقد کرده اند . تیمتی آرکوری به عنوان عضو ارشد تیم تحقیقاتی Cowen به تمامی سهامداران شرکت اینتل اعلام کرده است که سود خالص شرکت اینتل بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصورش را پیش تر میکردید . انتظار میرود اینتل برای تولید آیفون 7 حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون تراشه LTE تولید کند . 
همچنین این عضو ارشد اعلام کرده است که از درآمد 1.5 میلیارد دلاری چیزی حدود 850 میلیون دلار سود خالص اینتل میباشد . 
تولید تراشه های مودم LTE مربوط به آیفون 7 در خاک کشور آلمان میباشد و اپل افراد زیادی را گمارده است تا بهترین مودم را ارائه دهند . همچنین از سال گذشته شرکت اینتل ، ۱۰۰۰ نفر متخصص را برای بهبود عملکرد مودم های LTE آیفون 7 استخدام کرده است و به نظر میرسد این افراد به موفقیت های بزرگی رسیده اند . اپل تا سال گذشته برای تولید مودم هایش نیاز مبرم به شرکت کوالکام داشت ، اما از این پس با تولید این مودم های توسط افراد متخصص خود شرکت اپل ، نیاز به سایر شرکت ها مرتفع شده است . 
آرکوری همچنین به این نکته اشاره کرده است که احتمال اینکه مودم LTE در چیپ سی پی یو ( A )‌ به کار رود بسیار زیاد است . از مزیت های این عملکرد میتوان به کاهش فضای اشغال شده و پایین آمدن هزینه ها اشاره کرد . آیفون 7 در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ به بازار معرفی خواهد شد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420