لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه آزمایشی آی او اس ۱۰ منتشر شد

نسخه آزمایشی آی او اس ۱۰ منتشر شد
اپل امروز اقدام به منتشر کردن ورژن آی او اس ‍۱۰ کرد و قصد دارد تا پاییز امسال تمامی اشکالات این ورژن را رفع کند . اپل تجربه بسیار بدی را در آی او اس ۹ پشت سر گذاشت . ورژنی از آی او اس ۹ نبود که بعد از منتشر شدن توسط یک عده کاربر مورد انتقاد قرار نگیرد و حتی در بعضی از ورژن ها دستگاه های اپل دچار مشکل شدند و به هیچ وجه بالا نمی آمدند . انتشار نسخه عمومیم بدان معناست که تمامی اراد میتوانند از این سیستم عامل جذاب استفاده کنند و دستگاه هایشان را به این ورژن ارتقا دهند . 
ورژن بتا به معنای ورژنی میباشد که هنوز جای کار دارد و ممکن است باگ های زیادی داشته باشد . این ورژن در واقع نسخه آزمایشی میباشد تا مشکلاتش توسط کاربرها اعلام شود و سپس توسط شرکت اپل رفع گردد . آی او اس ۱۰ دچار تغییر و تحولات زیادی شده است بطوری که قفل صفحه نمایش به کلی عوض شده است و نرم افزار Message دچار تغییر تحولات اساسی و جذابی شده است . 
البته امروز خبر خوب دیگری را که میتوان به آن اشاره کرد ،انتشار نسخه جدید سیستم عامل مکینتاش ملقب به MacOS Sierra میباشد . این نسخه نیز در قالب آزمایش منتشر شد . میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت اپل ، نامتان را برای دریافت سیستم عامل آی او اس و مکینتاش ثبت کنید و آن ها را دریافت کنید .
اپل در سپتامبر ۲۰۱۶ قصد معرفی پرچم دار جدیدش را دارد که احتمالا در همان زمان از نسخه نهایی آی او اس ۱۰ نیز پرده برداری کند  .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373