لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل باید ۵۰۰ میلیون دلار برای خرید تایدل هزینه کند

اپل باید ۵۰۰ میلیون دلار برای خرید تایدل هزینه کند
اپل میخواهد جامعه ۱۵ میلیون نفری سرویس اپل موزیک را افزایش دهد و برای این منظور قصد خرید سرویس موزیک Tidal را دارد . سرویس تایدل دارای طرفداران خاص خود میباشد که این تعداد در حال حاضر به ۴.۲ میلیون مشترک میرسد . از طرفی این سرویس قراردادهایی را با موسیقی دان ها تنظیم کرده است که طی آن موسیقی دان ها ملزم به ارائه آلبوم فقط در این سرویس هستند . بنابراین اپل با خرید این سرویس موزیک ، خواننده های زیادی را به اپل موزیک اضافه خواهد کرد .
Jay Z یکی از خوانندگان مشهور سبک هیپ هاپ در آمریکا میباشد که سرویس موزیک Tidal را به قیمت ۵۶ میلیون دلار خریده است و این در حالی است که طبق گزارش ژورنال استریت ، این سرویس در حال حاشر بیش از ۵۰۰ میلیون دلار ارزش گذاری شده است و این یعنی ارزش سهام این شرکت بیش از ۹ برابر شده است . 
اسپاتیفای در حال حاضر با جامعه ۳۰ میلیون نفری که هر کدام ماهانه هزینه ای را برای اشتراک در این سرویس میپردازند بزرگترین سرویس موزیک در کل جهان میباشد . البته تعداد اعضای این سرویس بالغ بر ۱۰۰ میلیون نفر اعلام شده است . اپل پیش تر از این سابقه خرید سرویس های موزیک بزرگی را دارد . در سال ۲۰۱۴ اپل با پرداخت ۳ میلیارد دلار کمپانی بیتس را تصاحب کرد . این کمپانی بزرگ در آن زمان علاوه بر تولید هدفون ، سرویس موسیقی را نیز ارائه میکرد . این سرویس دارای ۱۱۱ هزار نفر عضو بود که با توسعه هایی که اپل در این سرویس داد ، این تعداد به ۳۰ میلیون نفر رسیده است . 
با توجه به رشد درآمد سرویس های اشترک گذاری در شرکت اپل ، این کمپانی قصد دارد تا برای جبران افت ۱۳٪ سهامش در این مدت اخیر ، سرویس اپل موزیک را گسترش دهد . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373