لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باز هم شکایت از اپل | اینبار یک فرد خواهان غرامت ۱۰ میلیارد دلاری شد

باز هم شکایت از اپل | اینبار یک فرد خواهان غرامت ۱۰ میلیارد دلاری شد
شکایت از شرکت های بزرگ و تبدیل آن به پول ، یک حرفه شده است و و بسیاری از افراد رو به این کار آورده اند . شکایت های پول زایی که شاید بزرگترین دغدغه این روزهای شرکت های بزرگ تکنولوژی باشد که هر روز رو به افزایش است . پتنت ترول نام افراد و شرکت هایی میباشد که توسط شکایت از شرکت های بزرگ مانند اپل برای استفاده بدون اجازه از پتنت آن ها ، پول هنگفتی را به جیب میزنند . این بار توماس راس از فلوراید با طرح شکایتی علیه شرکت اپل مبنی بر استفاده از پیتنتی که وی در سال 1992 به ثبت رسانده است خواهان غرامت ۱۰ میلیارد دلاری شد .
خرید پتنت هم تبدیل به یک تجارت پرسود شده است . بسیاری از شرکت ها شروع به خرید پیتنت از افراد شده اند و میخواهند بر اساس این پتنت ها شکایاتی را بر علیه غول های تکنولوژی مطرح کنند . 
 
Tomas.jpg
 
Electronic Reading Device نام پیتنتی میباشد که توماس اقدام به ثبت آن کرده است و وی معتقد است که شرکت اپل با توسعه طرح وی توانسته است به طراحی آیفون وسود کلانی برسد . البته باید به این نکته جالب هم اشاره کنیم که توماس به دلیل پرداخت نکردن حق پتنت ، نتوانسته این پتنت را به نام خود ثبت کند و فقط صاحب طراحی آن است . 
البته راس به این ۱۰ میلیارد دلار بسنده نکرده است و میخواهد ۱.۵ درصد از سود فروش گجت های مبتنی بر iOS را نیز از این به بعد به او بدهند . وی در دادخواست خود به این موضوع اشاره کرده است که برای اولین بار توسط وی ، ابزار ارتباطی و مدیاپلیر با یکدیگر ترکیب شده اند و یک پتنت خارق العاده طراحی شده است . باید منتظر رای دادگاه در رابطه با ادعای این فرد بود . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373