لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون ۷ با ماژول دوربین بزرگتر به بازار خواهد آمد ؟

آیا آیفون ۷ با ماژول دوربین بزرگتر به بازار خواهد آمد ؟

دوربین آیفون ۷ اپل :

این روزها اخبار پیرامون آیفون ۷ بسیار زیاد شده است . از شایعه دو سیم کارتی بودن آیفون ۷ تا ارائه آیفون ۷ در ۳ مدل آیفون ۷ ، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو و در روز گذشته نیز ارائه آیفون ۷ در حجم ۲۵۶ گیگابایت دنیای آی تی را فرا گرفته است . پیش تر از این نیز ، ویژگی های دیگری را به آیفون ۷ نسبت میدادند . مانند شارژ بی سیم و یا حذف جک هدفون . شایعه شارژ بی سیم تقریبا توسط تمامی خبرگذاری های رد شد و بر این نکته تاکید شد که این ویژگی جذاب از سال ۲۰۱۷ بر روی آیفون قرار خواهد گرفت و طرفداران این غول تکنولوژی منتظر این ویژکی در پاییز ۲۰۱۶ نباشند .
البته سرچشمه تمامی این شایعات ثبت پتنت های اخیر اپل و همچنین عکس هایی میباشد که از منابع مختلف درز میکند . یکی از اصلی ترین منابع اخبار و شایعات کدهای رمز نگاری شده سیستم عامل های جدید اپل میباشد که با ویژگی های جدید همسان سازی شده است . آخرین شایعه ای که پیرامون آیفون ۷ به گوش میرسد ، تغییر اندازه دوربین آیفون ۷ میباشد . این شایعه که همراه با یک عکس منتشر شده است ، از احتمال به وقوع پیوستن آن در مدل های بزرگتر آیفون ۷ حکایت دارد . طبق آخرین اخبار ، اپل میخواهد آیفون ۷ را در ۳ مدل ، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو به بازار عرضه کند و این شایعه به این نکته اشاره کرده است که آیفون های ۷ پرو و پلاس به این ماژول بزرگ دوربین مجهز خواهند بود که چیزی دور از ذهن به نظر نمیرسد .
 
آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو - دوربین
 
 
دوربین آیفون ۷ اپل
 
البته نیمتوان با یک تصمیم بر قطعی بودن این ماجرا گرفت اما اگر چنین شایعه ای با واقعیت همراه باشد ، باید منتظر افزایش چشم گیر کیفیت آیفون ۷ باشیم . تعداد پیکسل ها نیز افزایش خواهد یافت و آیفون ۷ به یک دوربین حرفه ای تبدیل خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420