لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش نمایش قدرت آنتن دهی آیفون به صورت عددی

آموزش نمایش قدرت آنتن دهی آیفون به صورت عددی
در این آموزش قصد داریم تا آموزش دیدن میزان آنتن دهی گوشی را به صورت عددی بیان کنیم . روش معمول دیدن میزان آنتن دهی در گوشی های آیفون نمایش 5 آیکون دایره ای شکل در قسمت بالا سمت چپ میباشد .
اما این اتفاق زیاد پیش آمده است که در عین حالی که آنتن به صورت کامل نمایش داده میشود و تعداد دایره های 5 گانه پر میباشد ، گوشی در دسترس نبوده است . اما در روش نمایش میزان آنتن دهی توسط عدد ، اشتباهی رخ نمیدهد و بسیار دقیق عمل میشود . برای انجام این کار ابتدا *#12345#3001* را در صفحه نمایش بزنید و دکمه سبز را لمس کنید .
پس از انجام این کار ، صفحه ای باز مانند شکل زیر باز میشود .
حال یک صفحه با عنوان Field Test را مشاهده خواهید کرد . برای دیدن عدد آنتن دهی راه های زیادی میباشد . مثلا میتوانید دکمه هوم را برای چند ثانیه نگه دارید تا سیری و یا voice  Memos باز شود . در این صورت میتوانید عدد آنت دهی را مشاهده کنید . یا اینکه پس از نمایش صفحه بالا ، دستتان را روی دکمه پاور نگه دارید ، تا به حالت Slide To Power Off در بیایید . در این حالت نیز میبتوانید میزان آنتن دهی را ببینید .
رنج این اعدادی که مشاهده میکنید ، از -40 تا -130 میباشد . هر چه این عدد بیشتر باشد ، میزان آنتن دهی هم بیشتر است . بیشترین عدد -40 میباشد . برای بازگشت به حالت اولیه ، دکه home را بزنید تا 5 دایره مانند اول به نمایش در بیاید . همان طور که در عکس زیر مشاهده میکنید ، عدد -73 برای 5 دایره پر نمایش داده میشود که به هیچ عنوان درست نیست .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420