لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دیگر نگران تمام شدن حجم گوشی آیفون نباشید | قاب افزایش حجم آیفون معرفی شد

دیگر نگران تمام شدن حجم گوشی آیفون نباشید | قاب افزایش حجم آیفون معرفی شد
بزرگترین معضلی که آیفون بازها با آن روبرو هستند ، تمام شدن زود هنگام حجم آیفون میباشد . این موضوع در آیفون ۶ اس به دلیل کیفیت بالای عکس های گرفته شده بسیار بیشتر دیده میشود به طوری که بسیاری از مصرف کنندگان از عدم رضایتشان به شرکت اپل شکایت کرده اند . یکی دیگر از دلایل زود به اتمام رسیدن حجم آیفون ها ، استفاده از نرم افزار تلگرام و کش آن میباشد . بسیاری از مشتریان شرکت NIC ، از این موضوع که چرا آیفونشان بدون داشتن اطلاعات خاص ، پر میباشد ، ناراضی بوده اند . حال شرکت سن دیسک دست به اختراع جالبی زده است که توسط آن میتوان هر کدام از حجم های ۳۲ گیگ ، ۶۴ گیگ و ۱۲۸ گیگ را به آیفون اضافه کرد .
این شرکت با قاب iXpand Memory Case مشکل بسیاری از کاربران اپلی را رفع کرده است . این قاب پس از قرار گرفتن روی آیفون به میزان حجم ذکر شده ، میزان ذخیره سازی به آیفون اضافه میکند . این محصول پس از قرار گرفتن روی گوشی ، علاوه بر اینکه میتواند به عنوان قاب مورد استفاده قرار بگیرد ، میتواند از طریق پورت لایتنینگ با آیفون ارتباط برقرار کرده و حجم آیفون را افزایش دهد . 
البته این شرکت با دریافت ۴۰ دلار ، گزینه پاور بانک را نیز به قاب ها اضافه میکند تا مشتری با یک خرید ، به ۳ هدف مهم دست پیدا کند . قاب ، پاور بانک و افزایش حجم از بهترین سرویس هایی میباشد که یک شرکت میتواند به گوشی های اپل ارائه کند . ۳ مشکل مهمی که بسیاری از کاربران اپل با آن مشکل دارند . 
البته طبق معمول اپل اجازه دسترسی راحت برای انجام این کار را نمیدهد و برای استفاده از این قاب هوشمند باید نرم افزار companion را نیز نصب کرد . 
فعلا این قاب کارآمد برای آیفون های ۶ و ۶ اس طراحی شده است و قیمت های آن به ترتیب برابر ۵۹ ، ۹۹ و ۱۲۹ دلار برای حجم های ۳۲ ، ۶۴ و ۱۲۸ گیگ میباشد . البته همان طور که بیان شد اگر بخواهید پاور بانک را نیز به این مجصول اضافه کید باید ۴۰ دلار بیشتر هزینه کنید . میتوانید در زیر رنگ بندی های این محصول جذاب را ببینید . 
iXpand-Memory-Case.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373