لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون ۷ اپل منتشر شد

قیمت آیفون ۷ اپل منتشر شد

قیمت آیفون ۷ منتشر شد : 

روزی نیست که اخبار پیرامون آیفون ۷ به بیرون درز نکند و خبر جدیدی را پیرامون پرچم دار آینده اپل نشنویم . امروز خبر مهمی که شاید سوال بسیاری از کاربران و اپل بازها هست ، منتشر شده است .  وب سیات Weibo دست به انتشار قیمت آیفون ۷ زده است . این سایت مدعی شده است که اپل آیفون آینده را در سه مدل مختلف با نام های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو به بازارا عرضه خواهد کرد و همچنین میزان کمترین حافظه هم 32 گیگابایت خواهد بود و دیگر باید با حافظه ۱۶ گیگی خداحافظی کنیم . البته نگران افزایش قیمت نباشید . اپل قیمت پایه را هیچ وقت افزایش نمیدهد ، حتی اگر سخت افزار آپدیت شود . در مورد حجمی که آیفون ها ۷ نیز خواهند داشت باید بگوییم که آیفون ۷ در سه نسخه ، آیفون ۷ با حجم ۳۲ گیگابایت ، آیفون ۷ با حجم ۱۲۸ گیگابایت و آیفون ۷ با حجم ۲۵۶ گیگابایت منتشر خواهد شد . در مورد دو نسخه دیگر آیفون ۷ ، این سایت خبری اعلام کرده است که فقط در دو نسخه ۳۲ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد . برای اینکه از قیمت های آیفون ۷ با خبر باشید ، قیمت آیفون ۶ اس و آیفون ۷ را کنار هم گذاشته ایم تا به راحتی بتوانید مقایسه کنید . 
 
آیفون ۶ اس : ¥5288   ¥6088   ¥6888
آیفون ۷ اپل : ¥5288   ¥6088   ¥7088
آیفون ۶ اس پلاس : ¥6088   ¥6888   ¥7788
آیفون ۷ پلاس :‌ ¥6088   ¥6888   ¥7888
آیفون ۷ پرو :‌ ¥7088   ¥7888   ¥8888
 
همان طور که ملاحظه میکنید ، اپل هیچ گونه سیاست افزایش قیمتی را پیش نگرفته است و فقط نسخه 256 گیگی آیفون ۷ به دلیل افزایش حجم افزایش قیمت داشته است . در رابطه با آیفون ۷ پلاس نیز همین موضوع صدق میکند . اما آیفون ۷ پرو  به دلیل داشتن پورت اسمارت ، قیمتی بیشتر از سایر آیفون ها خواهد داشت .
 
اخبار منتشر شده پیرامون بازار چین میباشد و با توجه به قیمت فروش آیفون ۶ اس در ایران میشود این قیمت ها را به تومان تبدیل کرد . البته منابع چینی خبر از قیمت ۸۴۹ دلاری برای آیفون ۷ پرو در حجم ۳۲ گیگابایتی داده اند . 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373